Millaisen lahjakorin sinä haluaisit?

Pimu

Tuli tuosta toisesta lahjakoriketjusta mieleen. Millainen lahjakori sinua ilahduttaisi? Mitä se sisältäisi?

Itse ilahtuisin kovasti, jos siellä olisi jotain hyvää teetä, itsetehtyjä (suklaa-)makeisia, punaviiniä ja pähkinöitä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minulle kelpaisi jo ehdotetut (paitsi alkoholi) ja lisäksi hieman eksoottisemmat hedelmät, mehut, ehkä pieni juusto ja suolakeksit. Pähkinät mieluiten kuorineen, koska pidän niiden rikkomisesta.

Ihan sellaiset tavalliset jutut, mitä koreihin yleensäkin laitetaan. :)

Edellisten esimerkeissä oli kivaa ekstraa nuo lehdet ja sukat.

Vierailija

Tykkäisin herkkukorista:

hyvälaatuista öljyä (esim. oliiviöljy, mutta myös muut öljyt ok), laadukkaampia oliiveja tms. säilykkeitä, laadukasta kahvia (esim. Kaffecentralenista ostettua). Jotain makeaa voisi olla, esim. tryffelisuklaata tai jotain käsintehtyä suklaata mutta ei mielellään paljon makeaa tai ei välttämättä ollenkaan. Eli säilyviä juttuja ja kuitenkin hiukan hinnakkaampia, joita ei itse raaskisi ostaa.

Villasukista tykkäisin myös, hilloa ei oikein tule mun syötyä.

Vierailija

Jos olisi säilyvää tavaraa:

extra virgin oliiviöljyä, laadukasta balsamicoa, sormisuolaa, hyvää kahvia (ei kuitenkaan mitään ns. makukahveja, ei vanilja-, kaneli-, kaardemumma- tms. kahvia, ne jää vaan kaappiin pyörimään), viiniä, (suola)keksejä, suklaata, pähkinöitä, villasukatkin olis kivat.

Jos olisi tuorekori, heti avattava:

juustoja, salamia, ilmakuivattua kinkkua, kuivattua tai kylmäsavustettua poronlihaa, viiniä.

Vierailija

Kahvia, joka voisi olla jotain muuta kun JuhlaMokkaa, vaikka sekin kävisi. Jotain sellaista suklaata/karkkia jota ei välttämättä tulisi itse ostettua. Punaviiniä/kuohuviiniä, erillaisia juustoja, ne ovat kalliit, joten harvemmin tulee ostettua, erikoisempaa hilloa/marmelaadia (viikuna, tyrni). Itsetehtyjä leivonnaisia/(karjalan)piirakoita/tiikerikakku (en ole bakteerikammoinen, uskallan syödä muiden tekemiä herkkuja)

Ehdottomasti ei kynttilöitä, eikä servettejä minulle! Sellaista, eli herkkuja, jotka eivät jää nurkkaan pölyttymän. Sinäänsä perinteisä juttuja. Kyllä naistenlehti ja villasukat menisi minullekkin :)

Vierailija

Unelmieni herkkukorissa olisi jotain näistä: itsetehtyä omenahilloa, vaikkapa jotain itsetehtyjä pikkuleipiä tai kuivakakkua, villasukat, oliivi- tai muuta öljyä, hyvää punaviiniä, laadukasta kahvia tai teetä, laadukkaita suklaakonvehteja (ei mitään itse taloussuklaasta väännettyjä "tryffeleitä" vaan kunnon tavaraa), nekkuja. Aiempien viestien innoittamana myös juustot ja suolaiset leivonnaiset kelpaisivat. Pähkinöitä syön päivittäin, joten nekin kuluvat, mutta kuuluvat niin omaan arkeeni, etten osaa luksuksena pitää.

Itsetehty sinappi ja jotkut säilötyt/pikkelöidyt vihannekset lentäisivät roskiin saman tien, samoin kaikki kummalliset hillot, erityisesti tyrnihillot ja -mehut. Lihasäilykkeet syöttäisin koiralle. 

Vierailija

Villasukat. Hyvää olutta, viiniä ja viskiä; ehkä viinejä mieluiten koska niistä tiedän vähiten joten en ole nirso. Savustettuja muikkuja öljyyn säilöttynä. Noriarkkeja vuoden tarpeiksi. Joku väkevä juusto ehkä.

Villasukkien lisäksi en toivo mitään, mitä ei voi syödä tai juoda pois. Elintarvikkeetkin mieluummin ei-makeaa sorttia (huom. hedelmät ovat makeita). Pähkinöitä minulle ei kannata hankkia kun ei kuitenkaan tule syötyä. Tiedän, olen vaikea lahjottava.

Vierailija

Ei kahvia eikä teetä! Ärsyttävää kun kaikki tuo tuliaisina kahvia ja teetä ja itse en juo kumpaakaan.

Mieti sitä lahjan saajaa, että mistä juuri hän tykkäisi. Itse ilahtuisin makeista herkuista, superfoodeista ja pähkinöistä. Ehkä jotain kaakaota ja hedelmiä. Joku lehti/pokkari/cd olisi myös kiva lisä.

Vierailija

Minulle osoitetussa korissa voisi olla liukkaria, hyvä vibraattori, VictoriaSecret- lahjakortti, stay-upsukat ja likööripullo suklaan ja pähkinöiden lisäksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat