Ei auteta tänä jouluna suomalaisia.

Vierailija

Kaikki jouluavustukset nyt pakolaisille, suomalaiset pärjäävät kyllä omillaan.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvä provo! Mielenkiinnolla odotan kommentteja!

Ei ole provo. Suomalaisia autettu aivan tarpeeksi nyt on pakolaisten vuoro.

Vierailija

Toki pitää edelleen suomalaisia auttaa, mutta ei nyt sentään ketä tahansa suomalaisia. Apua vain sellaisille, joilla on tosi tarve. Niin kuin vaikka minulle, kun minua niin kyrsii naapurin uusi liian hieno auto, että pakko olisi saada keväällä  itsellekin uusi.

Vierailija

Sopii, pakolaisia voin auttaa. Pakolaisilla on surkeat olot leireillä. Suurin osa naisia, lapsia, vammaisia, vanhuksia..

Mutta en siirtolaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sopii, pakolaisia voin auttaa. Pakolaisilla on surkeat olot leireillä. Suurin osa naisia, lapsia, vammaisia, vanhuksia..

Mutta en siirtolaisia.

Mielenkiintoista olisi vaan tietää, mikä taho varmasti ohjaa avun juuri tuonne eikä näille siirtolaisille. Ehkä on pakko pitäytyä auttamaan kotimaisia vähäosaisia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toki pitää edelleen suomalaisia auttaa, mutta ei nyt sentään ketä tahansa suomalaisia. Apua vain sellaisille, joilla on tosi tarve. Niin kuin vaikka minulle, kun minua niin kyrsii naapurin uusi liian hieno auto, että pakko olisi saada keväällä  itsellekin uusi.

Milloin Suomessa on autettu ihmisille uusi auto, kun naapurilla on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ilmaiset bussikortit ja telkkarit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei olekaan, mutta pitäisi kyllä. Ei nyt kenelle tahansa räkänokalle, mutta sellaisille joilla on tosi tarve. Niin kuin vaikka minulle, joka olen naapurin uuden auton viaton uhri, eivätkä rahat riitä isomman hankintaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat