Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne kuinka väärin raskautua mieheltä salaa, jos...

Vierailija
19.10.2015 |

..mies kuitenkin haluaa lasta? muttei vielä.... Mä luulen tietäväni paremmin kuin mies, milloin olen valmis vauvaan... Kolme entistä lasta löytyy jo, mutta silti mies haaveilee kanssani vielä yhdestä, mutta sitten sanookin välillä että ei, ja sit taas haaveilee...

Mulla on kierukka, joka ei ole vähentänyt vuotoja, sanottiin että pitäisi melkein jopa loppua, no nyt sit jos poistattasin salaa kierukan ja raskautuisin, ni sittenhän vuoto loppuis.

Sanoisin miehelle vaan että aha! nyt se kierukka alkoikin pelittää, että en vuoda enää. Sitten kun olen viikoilla 15-20 niin yllätyttäis vaan kun masuni alkaakin kasvaa! ja silloin sitä ei voisi perua. Eikä mies sitä haluiskaan, tiedän sen! lapset on sille niin ihmeitä ja rakkaita. Mitä ajattelette?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Entä jos tulee alkuraskauden pahoinvointia? Ja miten selität sen, ettei sidukka enää maistu? Ja jos lapsia on kolme ennestään, maha puskee näkyviin jo paljon ennen rv 20.

Emme käytä kotona alkoholia tippaakaan, minä kun käyn ulkona kavereitten kaa selvinpäin muutenkin. Ap

Niin ette tietenkään, täähän oli itsestäänselvyys.

Vituttaako noin kovasti että on oikeasti olemassa perheitä joilla on nolla linja kotona alkon suhteen. Ei edes juoda saunakaljoja tai siidereitä. Ap

Vierailija
22/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajattelet tehdä vauvan, jotta saat epämukavan vuodon loppumaan? Mites sitten jatkossa, meinasitko vaan tehdä aina lisää lapsia vuoto-ongelmien takia? Vitsit että sä oot fiksu! Mutta oothan sä käyny noin paljon koulujakin, eipä muuten moni olekaan istunut koulussa noin monta vuotta!!! Eiku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sua kiksauttaa ei se silloin ole salaista,seksistä yleensä on seurauksena vauva.

Jos elätte selibaatissa sitten salaa lapsen tekeminen on hankalampaa salaisesti,ellei peräti mahdotonta.

Vierailija
24/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika käydä vähän kouluja ja mennä töihin? Elää niin kuin normaali ihminen eikä vain vääntää niitä lapsia tähän maailmaan?

Olen käynyt koulua 15v, ja töissä olen ollut 3v. Olen 26v. On siinä enemmän kuin monella "normaali" ihmisellä. Olen opiskellut ja tehnyt töitä raskauksien aikana, ja yötöissä kävin yhdessä vaiheessa kotonaolon lisänä. Siinä sulle.

Ihan pelkkään yläasteeseenko sait 15 vuotta kulumaan, vai onko tuohon peräti lukiokin laskettu?! Ohis.

Vierailija
25/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ajattelet tehdä vauvan, jotta saat epämukavan vuodon loppumaan? Mites sitten jatkossa, meinasitko vaan tehdä aina lisää lapsia vuoto-ongelmien takia? Vitsit että sä oot fiksu! Mutta oothan sä käyny noin paljon koulujakin, eipä muuten moni olekaan istunut koulussa noin monta vuotta!!! Eiku...

Eiku...! sulla on vähän tekstinymmärrys hakusessa. Ap

Vierailija
26/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä jo tuolla oppimäärällä tietääkin paremmin mitä mies haluaa, kuin tämä itse! :-DDD

Vierailija
27/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D jos oikeasti koet että sulla ei ole mitää muuta annettavaa kuin lapsesi niin anna palaa. Mies toki lähtee (kuka nyt tuon ikäisenä haluaa olla suurperheen vanhempi) mutta senhän varmaan tiesitkin. P.S. Kolme vuotta työhistoriaa tuon ikäisenä ei ole vielä mikään kehuskeltava määrä.

Vierailija
28/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta lainattua: "Mulla on kierukka, joka ei ole vähentänyt vuotoja, sanottiin että pitäisi melkein jopa loppua, no nyt sit jos poistattasin salaa kierukan ja raskautuisin, ni sittenhän vuoto loppuis."

Niin mites se nyt olikaan...?

Vierailija
29/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetissä kai kukaan edes leiki tuollaisilla ajatuksilla.

Vierailija
30/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D jos oikeasti koet että sulla ei ole mitää muuta annettavaa kuin lapsesi niin anna palaa. Mies toki lähtee (kuka nyt tuon ikäisenä haluaa olla suurperheen vanhempi) mutta senhän varmaan tiesitkin. P.S. Kolme vuotta työhistoriaa tuon ikäisenä ei ole vielä mikään kehuskeltava määrä.

On se hyvin kun ottaa huomioon lasten lukumäärän ja sen että olen kuitenkin itse halunnut heitä hoitaa, enkä ole heti vauvana tyrkännyt toisten hoidettavaksi. Ap

Vierailija
31/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta lainattua: "Mulla on kierukka, joka ei ole vähentänyt vuotoja, sanottiin että pitäisi melkein jopa loppua, no nyt sit jos poistattasin salaa kierukan ja raskautuisin, ni sittenhän vuoto loppuis."

Niin mites se nyt olikaan...?

Ei ei. Ei missään lue että haluan lasta jotta vuoto loppuisi, hyvänen aika... vaan kun sanottiin vuodon loppuvan kierukan myötä, niin tässä miehen kaa odotellaan milloin se loppuu. Eli sit jos vuoto "loppuisikin" niin mies ei osaisi epäillä raskautta, vaan ajateltaisiin että vihdoinkin kierukka toimii niinkuin suurimmalla osalla naisista toimii.

Näinhän voisi käydä naisellekkin että ei tietäisi raskaudesta, kaveriltani oli kierukka huomaamatta irronnut. Ap

Vierailija
32/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten susta on tullut noin itsekäs? Ihan vaan mielenkiinnosta. 

Vierailija
33/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin on se, että jos raskutuu salaa, ja tulee ero,,niin väärin on pyytää penniäkäkään elareita siinä tapauksessa.

Vierailija
34/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se sua kiksauttaa ei se silloin ole salaista,seksistä yleensä on seurauksena vauva.

Jos elätte selibaatissa sitten salaa lapsen tekeminen on hankalampaa salaisesti,ellei peräti mahdotonta.

Kiitti, tää oli hauska :) näinhän se on, mulla on tuttavapiirissä jopa kierukka vauvojakin, olen miehelle kyllä muistuttanut että mikään ehkäisy ei ole satavarma, ja jos vahinko käy en aborttia tee. Että sitten kun kumpikin ollaan aivan varmoja ettei lapsia saa enää tulla meille niin sterilisaatio kummallekin on se varmin ratkaisu. Ap

Vierailija
35/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla melkoinen tyranni tämä äippä...

Vierailija
36/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin, että parisuhde perustuu valheelle?

Vierailija
37/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika käydä vähän kouluja ja mennä töihin? Elää niin kuin normaali ihminen eikä vain vääntää niitä lapsia tähän maailmaan?

Olen käynyt koulua 15v, ja töissä olen ollut 3v. Olen 26v. On siinä enemmän kuin monella "normaali" ihmisellä. Olen opiskellut ja tehnyt töitä raskauksien aikana, ja yötöissä kävin yhdessä vaiheessa kotonaolon lisänä. Siinä sulle.

Että oikein yötöissä hetken aikaa? Ohhoh, onpa saavutus! t. 15 vuotta kolmivuorotöitä tehnyt perheenäiti

Vierailija
38/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kannattaisi hakeutua juttusille psykologille tai lääkäriin koska kunnossa et ole. Synnytyksen jälkeinen masennus jäänyt hoitamatta? Parisuhde rakoilee lisäksi?

Selvästi olet ahdistunut ja kuvittelet nyt vauvan mystisesti ratkaisevan fyysiset vaivasi ja parisuhdeongelmasi. Älä tee mitään niin typerää että laitat salaa alulle vauvan sillä kaikki huono olo ryöpsähtää myöhemmin ja teet olemassa olevien lastesi elämästäkin inhottavaa.

Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Miksi et keskity heihin? Muistathan että se vauva-aika on todella lyhyt ja nämä äidit jotka jäävät koukkuun pikkuvauva-aikaan elävät huumassa joka loppuu aina ennenpitkää. Et voi miehesi suuhun laittaa sanoja tai ajatuksia kerran hän on sanonut EI. Kunnioittaisit miestäsi sen verran että odotat nyt pari vuotta ja keskityt nykyiseen elämään ilman uutta vauvaa.

Vierailija
39/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up