Onko mielestänne kuinka väärin raskautua mieheltä salaa, jos...

Vierailija

..mies kuitenkin haluaa lasta? muttei vielä.... Mä luulen tietäväni paremmin kuin mies, milloin olen valmis vauvaan... Kolme entistä lasta löytyy jo, mutta silti mies haaveilee kanssani vielä yhdestä, mutta sitten sanookin välillä että ei, ja sit taas haaveilee...

Mulla on kierukka, joka ei ole vähentänyt vuotoja, sanottiin että pitäisi melkein jopa loppua, no nyt sit jos poistattasin salaa kierukan ja raskautuisin, ni sittenhän vuoto loppuis.

Sanoisin miehelle vaan että aha! nyt se kierukka alkoikin pelittää, että en vuoda enää. Sitten kun olen viikoilla 15-20 niin yllätyttäis vaan kun masuni alkaakin kasvaa! ja silloin sitä ei voisi perua. Eikä mies sitä haluiskaan, tiedän sen! lapset on sille niin ihmeitä ja rakkaita. Mitä ajattelette?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Kylläpä kuulostaa fiksulta. Älkää tehkö tänne maailmaan enää yhtään lasta. Noin huonoilla lähtökohdilla ei voi tulla hyvää tulosta.. Mars sterilointiin nyt ja yrittäkää hieman keskittyä olemassa oleviin kakaroihinne.

Vierailija

Kyllä on, täysin väärin! Oikeasti, älä suunnittele mitään tuollaista. Kaikilla lapsilla on oikeus syntyä toivottuina, etkä sä miehen reagointia voi etukäteen tietää. Vaikutat melko nuorelta ja epäkypsältä ihmiseltä. Laita jäitä hattuun ja miettikää lapsiasia rauhassa, yhdessä! 

Vierailija

Miksi et vain rehellisesti sanoisi ettet kestä kierukkaa enää etkä halua muutakaan ehkäisyä käyttää? Mies huolehtimaan itse ehkäisyn jos pitää sitä tarpeellisena.

Vierailija

Olisiko aika käydä vähän kouluja ja mennä töihin? Elää niin kuin normaali ihminen eikä vain vääntää niitä lapsia tähän maailmaan?

Vierailija

Hohhoijaa. En jaksa edes lähteä tähän miten urpoa olisi. Ylläolevat viestit kertovat sen jo mutta jäin miettimään että miten sitten ajattelit hoitaa alkupuolen raskauden neuvolakäynnit. Ethän 'tiedä' olevasi raskaana joten et voi käydä neuvolassakaan.
Aikamoinen riski jättää neuvolat käymättä.
Vai käytkö salaa ja hupskeikkaa vaan kun mies saa tietää... "onhan tää kultsi sustakin niin ihanaa" "tiedän että tykkäät kuitenkin"

Vierailija

Tottakai saat raskautua salaa ja lapsen syntymän jälkeen elätte loppu elämänne valheessa. Ei miehellä ole mitään oikeutta päättää montako muksua haluat putkauttaa vielä pihalle. Jos miehellä on asiaan jotain urputtamista, niin heti hakemaan eroa ja sitten elättekin jonkin aikaa kivasti elareilla. Muista lapsellekin mainita että hän on vahinkolapsi ja syytä vahingosta miestä. Tärkeimpänä on nyt muistaa että sinä olet nainen. Vahva ja itsenäiseen ajatteluun kykenevä sellainen. Paikkasi perheen jumalaisena pillunkantotelineenä takaa sinulle päätösvallan tälläisissa asioissa. Muista kumminkin aina facebookkiin kirjoitella onnellisia päivityksiä, jotta kaikki tutut tajuavat kuinka hienoa teidän elämänne on, miehen kanssa tai ilman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika käydä vähän kouluja ja mennä töihin? Elää niin kuin normaali ihminen eikä vain vääntää niitä lapsia tähän maailmaan?

Olen käynyt koulua 15v, ja töissä olen ollut 3v. Olen 26v. On siinä enemmän kuin monella "normaali" ihmisellä. Olen opiskellut ja tehnyt töitä raskauksien aikana, ja yötöissä kävin yhdessä vaiheessa kotonaolon lisänä. Siinä sulle.

Vierailija

No ei ole kyllä hyvät lähtökohdat saattaa lasta alulle. Reilu peli kaikille että molemmat sitä haluaa ja ovat varmoja asiasta. Ei ole mikään leikin asia. Ja todella epäluotettava toimintaa huijata miestä. Yleensä tollaset toiminnalle tulee aika paskanen loppu jossain vaiheessa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. En jaksa edes lähteä tähän miten urpoa olisi. Ylläolevat viestit kertovat sen jo mutta jäin miettimään että miten sitten ajattelit hoitaa alkupuolen raskauden neuvolakäynnit. Ethän 'tiedä' olevasi raskaana joten et voi käydä neuvolassakaan.
Aikamoinen riski jättää neuvolat käymättä.
Vai käytkö salaa ja hupskeikkaa vaan kun mies saa tietää... "onhan tää kultsi sustakin niin ihanaa" "tiedän että tykkäät kuitenkin"

Niinpä. Entä jos tulee alkuraskauden pahoinvointia? Ja miten selität sen, ettei sidukka enää maistu? Ja jos lapsia on kolme ennestään, maha puskee näkyviin jo paljon ennen rv 20.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain rehellisesti sanoisi ettet kestä kierukkaa enää etkä halua muutakaan ehkäisyä käyttää? Mies huolehtimaan itse ehkäisyn jos pitää sitä tarpeellisena.

No joo näin voisi kyllä tehä. En tosiaan haluis kestää tätä, vuodot on jopa runsaammat ja kestävät pidempään, iho tullut tosi näppyläiseksi... Tuohan voisikin olla parempi idis :) Lopputuloksena jokatapauksessa vauva :) Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tottakai hoitaisin raskausajan seurannan, yksityisellä. Ap

Voi voi. En tiedä mitä sanoa.

Lue nyt ap yllä olevat kirjoitukset ja katso peukut!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat