Mitä meikkivoidetta/puuteria käytät?

Vierailija

Oletko tyytyväinen? Käytätkö lisäksi jotain muuta kosteus- tai peitevoidetta, ja minkälainen ihotyyppisi on?

Kommentit (8)

Vierailija

Lioelen Triple the solution BB-voidetta. Tykkään, koska antaa melko hyvin peittoa akneen taipuvaiselle iholle, mutta ei ole matta (tärkeää - mattameikkivoiteet naamassa näytän aina kuolleelta ja tunkkaiselta). Peitevoiteena Fit me -sarjan tuote ja silmien alle Misshan kirkastavaa peitevoidetta. Alle tietty kosteusvoiteet!

Sekaiho

Meikkivoide: Joe Blasco -en voisi olla ilman! Kallis, mutta super riittoisa eli ehkä sittenkin halpa.

puuteri: en muista nimeä, enkä jaksa käydä katsomassa. Joku hajustamaton, ihon ja meikkivoiteen sävyyn ammattilaisen kanssa sovitettu.

kosteusvoide: Ceralan, sellainen erittäin kuivalle iholle tarkoitettu voide. Saa apteekista, sinisen sävyinen tuubi/pumppupullo. Sopii mm. atoopikoille. Kosteuttaa ihon tosi hyvin, ei jää iholle kiiltämään.

Oma ihoni on rasvoittuva ja helposti pintakuiva. Olenkin oppinut ihostani, että sen on saatava kosteutta, muuten sen pinta kuivuu jolloin esim. meikkivoide ja puuteri on mahdottomia laittaa siististi. Lisäksi iho rasvoittuu ja kiiltää vielä enemmän jos se on pinnasta kuiva. Ceralania siis käytän reilusti illalla meikkien pois pesun jälkeen. Aamulla pelkkä vesipesu. 

Vierailija

Mary Kayn meikkivoidetta käytän, se on aika kevyttä - aika lähellä BB-voidetta. Make up foreverin peitevoide on lisäksi ja Lumenen valovoide. Pitäisi vielä hankkia MUF:n paletti, jossa on eri sävyisiä peiteaineita. Varjostukset teen aurinkopuuterilla. Muuta puuteria en käytä lainkaan. Iho ei enää vanhemmiten kiiltele, olen 36v ja normaali iho. Joskus voi tulla näppy tai pari... Kosteusvoide ja silmänympärysvoide päivättäisessä käytössä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Maybelline Dream Matte Mousse

Max Factor CC-Cream

L'Oréal Paris True Match

Ai niin ja puuterit: Sensai irtopuuteri ja Lumenen kivipuuteri. Monesti en muista laittaa puuteria meikatessa kotona, mutta päivän mittaan laitan kivipuuteria sillä kannan sitä aina mukanani. Irtopuuteri minulla on kotona mutta en siis muista aina laittaa sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maybelline Dream Matte Mousse

Max Factor CC-Cream

L'Oréal Paris True Match

Ai niin ja puuterit: Sensai irtopuuteri ja Lumenen kivipuuteri. Monesti en muista laittaa puuteria meikatessa kotona, mutta päivän mittaan laitan kivipuuteria sillä kannan sitä aina mukanani. Irtopuuteri minulla on kotona mutta en siis muista aina laittaa sitä.

Rasvaan ihoni joka aamu ja ilta Aqualan L-voiteella. Aamulla ennen meikkaamista laitan Nivean Q-10-silmänympärysvoidetta. Käytän Rimmelin peitepuikkoa silmänalusiin ja punoittavien kohtien päälle.

Ihotyyppini on vähän rasvoittuva, mutta pintakuiva.

Ehkäpä nyt olen vastannut kaikkiin esittämiisi kysymyksiin.  Sori, että tuli näin monessa erässä. Taitaa olla aika mennä nukkumaan...

Vierailija

Meikkivoide on Sisley, paras käyttämäni. Ihoni on hankala, pintakuiva mutta rasvoittuu nopeasti. Kaikki muut aiemmin kokeilemani meikkivoiteet ovat pohjustustuotteista huolimatta saaneet ihon kiiltämään alle tunnissa, kerääntyneet ihohuokosiin, ei levittyneet kunnolla, muuttuneet oudon värisiksi iholla tms. Paitsi tuo Sisley.

Puuterina Chanelin irtopuuteri. Ei paras ikinä, mutta ok.

Kosteusvoide on Clinicin kosteuttava geeli.

Vierailija

Mulla on nykyään cliniquen väritön kivipuuteri, se joka levitetään harjalla. Käytän lisäksi vichyn kosteusvoidetta. En käytä meikkivoiteita, koska ihoni on aika hyvä ja niiden kanssa pitäisi sittn käyttää koko kavalkadi varjostuksia ja highlighteja ja poskipunia, jotta ei näyttäisi tasaiselta lautaselta lettutaikinaa - kun taas ilman meikkividetta nuo kaikki on naamassa valmiiksi.

aikaisemmin mulla oli chanelin kevyt meikkipuuteri, mutta tuntui siltä kuin se olisi tehnyt kuvissa kovin väsyneen ja kuivan näköiseksi. Toki olin niiden kuvien ottoaikaan oikeastikin aika väsynyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat