Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia nauttimaan kampaajalla käynnistä?

Vierailija
18.10.2015 |

Tällä viikolla menen kampaajalle. Käyn harvoin, koska en pidä siitä, mutta toki lopputulos palkitsee. Inhoan sitä, kun kampaaja väkertää hiuksiani ja odotan vaan, että koska pääsen pois. Kurjinta on ottaa raitoja tai väriä, lun siellä joutuu istumaan silloin ihan tuskaisen pitkään. Käsittääkseni joistain ihmisistä kampaajalla käynti on mukavaa. Miten oppisin itse nauttimaan siitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipasemalla kovat kännit niin rentoudut mukavasti. 

Vierailija
2/6 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kahvihetki on aika kiva ja rentouttava. Kahvi ja pikku keksi yleensä.  Sitten tietty muoti- ja sisutuslehtien luku. Hoitoaineen hieronta päänahkaan on myös ihanaa. Kaikki muu aika rasittavaa, takamus puutuu kun istuu yli 2 tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisdä kampaajalle? Pitäisiköhän kokeilla?

Vierailija
4/6 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kertan kampaajalla, jossa tarjottiin kuoharia odotellessa. Se voisi toimia.

Vierailija
5/6 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kertan kampaajalla, jossa tarjottiin kuoharia odotellessa. Se voisi toimia.

Ihanan ylellistä, oikein hemmottelujen hemmottelua. Haluan itsekin sellaiselle. MINÄ Nautin kyllä kampaajalla käymisestä muutenkin. Onko sulla ap hyvä kampaaja? Vaihda paikkaa? Itse olen ainakin käynyt jo vuosikaudet samalla kampaajalla, ja on mukava aina rupatella samalla :)

Vierailija
6/6 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan ylellistä, oikein hemmottelujen hemmottelua. Haluan itsekin sellaiselle. MINÄ Nautin kyllä kampaajalla käymisestä muutenkin. Onko sulla ap hyvä kampaaja? Vaihda paikkaa? Itse olen ainakin käynyt jo vuosikaudet samalla kampaajalla, ja on mukava aina rupatella samalla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän