Miten oppia nauttimaan kampaajalla käynnistä?

Vierailija

Tällä viikolla menen kampaajalle. Käyn harvoin, koska en pidä siitä, mutta toki lopputulos palkitsee. Inhoan sitä, kun kampaaja väkertää hiuksiani ja odotan vaan, että koska pääsen pois. Kurjinta on ottaa raitoja tai väriä, lun siellä joutuu istumaan silloin ihan tuskaisen pitkään. Käsittääkseni joistain ihmisistä kampaajalla käynti on mukavaa. Miten oppisin itse nauttimaan siitä?

Kommentit (6)

Vierailija

Se kahvihetki on aika kiva ja rentouttava. Kahvi ja pikku keksi yleensä.  Sitten tietty muoti- ja sisutuslehtien luku. Hoitoaineen hieronta päänahkaan on myös ihanaa. Kaikki muu aika rasittavaa, takamus puutuu kun istuu yli 2 tuntia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kävin kertan kampaajalla, jossa tarjottiin kuoharia odotellessa. Se voisi toimia.

Ihanan ylellistä, oikein hemmottelujen hemmottelua. Haluan itsekin sellaiselle. MINÄ Nautin kyllä kampaajalla käymisestä muutenkin. Onko sulla ap hyvä kampaaja? Vaihda paikkaa? Itse olen ainakin käynyt jo vuosikaudet samalla kampaajalla, ja on mukava aina rupatella samalla :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kävin kertan kampaajalla, jossa tarjottiin kuoharia odotellessa. Se voisi toimia.

Ihanan ylellistä, oikein hemmottelujen hemmottelua. Haluan itsekin sellaiselle. MINÄ Nautin kyllä kampaajalla käymisestä muutenkin. Onko sulla ap hyvä kampaaja? Vaihda paikkaa? Itse olen ainakin käynyt jo vuosikaudet samalla kampaajalla, ja on mukava aina rupatella samalla :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat