Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet menettänyt äitiyden vuoksi?

Vierailija
18.10.2015 |

Harmittaako vai oletko sopeutunut kohtalosi ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vastaukset ovat tavallaan vääristyneitä. Jos kokee menettävänsä vanhemmuuden vuoksi paljon, ei ihminen varmaan hankkiudu vanhemmaksi.

Vierailija
22/28 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken. Isoin asia jonka menetin, on mielenterveys. Siinä mukana lähti kaikki muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vastaukset ovat tavallaan vääristyneitä. Jos kokee menettävänsä vanhemmuuden vuoksi paljon, ei ihminen varmaan hankkiudu vanhemmaksi.

Jep. Self-slection bias.

Vierailija
24/28 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukamattoman anukseni.

Mihin anuksesi on kadonnut? :O

Vierailija
25/28 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sileän vatsani.

Mihin vatsasi on kadonnut? :O

Vierailija
26/28 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ehkä ihan noin mene. Multa on keskimmäinen lapsi kuollut vastasyntyneenä. Toki siis olen menettänyt lapsen, olen kuolleen lapsen äiti. Mutta olen sen myötä menettänyt myös paljon petusturvallisuuden tunteesta, elämä ei ehkä aina kannakaan. Toki kuolema ja suru on vaikuttanut paljon myös omaan jaksamiseen. 

Toki sitten näitä ihan tavallisiakin, työtilaisuuksia on mennyt ohitse. On joku kiva kaverieeissukin jäänyt tekemättä kun on ollut pieniä lapsia. 

Vierailija
27/28 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteleminen ja kyylääminen ei enää onnistu niin huipusti.

Nimimerkillä "EI siltikään omaa elämää"

Vierailija
28/28 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt tuloja. Tienaisin töissäni paljon enemmän kuin tällä hetkellä kotihoidontuella. Tämä hoitovapaa tosin oma valinta ja vaikka tulot tipahtaneet, niin on tää vaa sen verran ihanaa aikaa, että ei kaduta. Töitä ehdin vielä myöhemminkin tekemään.

Sitten tietysti olen menettänyt vapauden mennä silloin kuin haluan, mutta tämähän oli jo tiedossa, että elämä tulee muuttumaan lapsen myötä ja ei harmita. Oikeastaan sitä nauttii enemmän kaikista hetkistä mitä ennen.

Olen onnellinen äitinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä