Kaksivuotias söi pussin "Do not eat" Silica Geliä, mitä tehdä?

Tiina

Moikkelis,

Eli 2 vuotias poika söi tämmösen Silica Gel pussin, joss lukee "Do not eat". Mitä pitää tehdä? Pitäiusikö koittaa juottaa tuolle paljon vettä, kun nämä käsittääkseni imee vettä.

Kommentit (13)

Vierailija

Soitahan joko päivystykseen tai myrkytyskeskukseen.
Tuossa kun on vaarana jopa ihan suolitukos noiden kikkareiden kanssa.

Vierailija

Vanhemmiksi aikoville pitäisi järjestää jonkinlainen ajokortti. Perusasiatkin hukassa monella. Miten se edes sai käsiinsä sen?? Vähän huolellisuutta. 

Vierailija

Mitä sanoivat myrkytystietokeskuksesta? Tuskin yksi pussi haittaa. Varmaan käskevät seurailemaan että ulostaa normaalisti yms. Miten voidaan vanhempia syyttää? Meiltä ainakin voisi hyvin löytyä. Milloin mitäkin milloin missäkin. Suuri perhe kun on niin sattuu ja tapahtuu. Teinikin saattaa vahingossa jättää vaarallisia lääkkeitä pienen saataville yms.

voi luoja....

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoivat myrkytystietokeskuksesta? Tuskin yksi pussi haittaa. Varmaan käskevät seurailemaan että ulostaa normaalisti yms. Miten voidaan vanhempia syyttää? Meiltä ainakin voisi hyvin löytyä. Milloin mitäkin milloin missäkin. Suuri perhe kun on niin sattuu ja tapahtuu. Teinikin saattaa vahingossa jättää vaarallisia lääkkeitä pienen saataville yms.

toivottavsti sun lapset saa pian uudet kodit....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yks pussi ei haittaa. Done that been there.

Mä olen aina odottanut löytäväni pussin ilman sitä "Do not eat" tekstiä. Sen mä söisin heti.

E

Ne uusimmat ei mun mielestä oo vaarallisia, ainakaan kerta-annoksina, mut jos jossain on jemmassa niitä vanhempia jotka saattaa sisältää sitä kobolttia niin ne on kai niitä myrkyllisiä..

Huolestuisin kyllä itse ja pahasti jos lapsi onnistuis syömään moisia.. ota ihmeessä yhteys johonkin asiantuntijaan.

nimetön

Soitin muutama vuosi sitten myrkytyskeskukseen ja kysyin mitä voi käydä jos noita syö, vastauksena tuli että lääkäriin mentävä, ne voivat nesteen kanssa kuumeta suussa sataan asteeseen ja kieli voi juuttua kitalakeen kiinni...noh ei ollut kukaan onneksi tässä tapauksessa syönyt vaan availlut ja levitellyt noita rakeita pitkin kämppää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat