Millainen on "normaalia" sisarusrakkautta?
Kysyn siis koska olen tavannut mukavan ja kiinnostavan miehen, mutta hänessä on eräs erikoinen piirre.
Olemme siis parikymppisiä (minä 21 ja mies 22) ja tapasimme korkeakoulussa. Mies on kaikin puolin ihana, ulkonäöltään sellainen söpö nörttipoika, aika viattoman ja kiltin oloinen.
Ainoa asia mikä mietityttää, on se että miehellä on kaksossisko. Eihän tuossa muuten mitään, mutta ovat todella, todella läheisiä. Tuo kyseinen sisko on siis samalla alalla ja samassa ryhmässä kanssamme. Ovat kirjaimellisesti aina yhdessä. Sama kaveriporukka, samat tunnit ja asuvat käsittääkseni aika lähekkäin.
Illanvietoissa ovat aina yhdessä ja sisko vaikuttaa välillä vähän sairaanloisen omistushaluiselta veljeään kohtaan. Esim. saattaa ahdistua jos veli katoaa illanvietosta jonnekin tms.
Siskokin on siis todella ihana ihminen, mutta minusta tuollainen käytös on vähän erikoista.
Opiskelemme IT-alaa ja ovat molemmat vähän sellaisia ujoja omassa seurassaan viihtyviä nörttejä. Olen muuten huomannut miehessäkin sellaisia piirteitä, että saattaa olla "mustasukkainen" jos joku mies tulee iskemään siskoaan baarissa.
Mitä mieltä olette? En ole koskaan ollut aiemmin tekemissä kaksosten kanssa, joten en pysty hahmottamaan onko tälläinen käytös normaalia. Mutta kukaan tuntemani sisaruspari ei toimi tuolla tavalla, vaikka läheisiä olisivatkin.
Sisko taisi joskus jossain illanvietossa avautuakin, että ovat noin läheisiä siksi koska ovat viettäneet syntymästä saakka koko elämänsä yhdessä lähes 24/7 koska kotiolot olivat vaikeat.
No just tämä se tilanne on mikä sulla tuli mieleen.