Bilevaate raskaana olevalle?

Vierailija

Ehdotuksia otetaan vastaan :) tulossa firman  juhlat toisessa kaupungissa (yöpyminen hotellissa) joten juhlittua tulee varmasti siihen asti kuin lähimmät työkaveritkin viihtyy jos olo muuten antaa myöten. 

Raskaus yli puolen välin, mutta en näytä vielä kovin paljon raskaana olevalta. Mahaa on erikseen korostamalla korostettava jos sen haluaa näyttää, mutta muuten vain lihoneeltakaan en haluaisi näyttää. 

Mitä pukisitte päälle?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Eli siis läskeillekään ei ole hyvännäköisiä vaatteita, jotka eivät liiemmin pömmpistä korosta? 

Oma vauvamaha on luokkaa "läski" kun kohtu on takana ja olen niin pitkä ettei maha työnny kunnolla ulos kuin vasta loppuvaiheessa. Normaali olotilassa olen hoikka. Monilla noilla zalandon malleista oli 2 kertaa isompi maha kuin tämä. 

Siinä siis ongelma. Omissa vaatteissa näytän armottoman lihoneelta, mutta raskauttakaan on vaikea vielä tuoda varmuudella esiin.

Vierailija

Tuota H&M mekkoa täytyykin käydä katsomassa :) 

ongelmana siinä vain väri. Ihana mallilla, mutta omaan vaaleaan ihoon sopii harvoin. Ehkä hankin purkkirusketuksen ennen juhlia....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli siis läskeillekään ei ole hyvännäköisiä vaatteita, jotka eivät liiemmin pömmpistä korosta? 

Oma vauvamaha on luokkaa "läski" kun kohtu on takana ja olen niin pitkä ettei maha työnny kunnolla ulos kuin vasta loppuvaiheessa. Normaali olotilassa olen hoikka. Monilla noilla zalandon malleista oli 2 kertaa isompi maha kuin tämä. 

Siinä siis ongelma. Omissa vaatteissa näytän armottoman lihoneelta, mutta raskauttakaan on vaikea vielä tuoda varmuudella esiin.

No on se aina erikoista jos läskille löytyy hyvännäköisiä vaatteita. Läski vaan ei näytä hyvältä oikeen missään.
T: läski

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Raskaanaolevat ei biletä.

Kyllä minä ainakin biletin kun olen noita lapsia odottanut. Raskaus ei tarkoita sitä, että pitäisi jäädä kykkimään neljän seinän sisään.

terv. kolmatta odotan ja parin viikon päästä tiedossa pikkujoulubileet

Vierailija

H&m llä varmaan on vaihtoehtoja kun pikkujoulukausikin lähestyy.
Luulisin että löytyy paljetteja ja kimallusta myös mama mallistosta ;)
Onneksi nykypäivänä raskaana olevillekin löytyy kivoja ja trendikkäitä vaatteita!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat