Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko sinä tähän? Miehen uskomaton ehdotus

Vierailija
18.10.2015 |

Mieheni on hyvä kaveri exänsä kanssa, eikä siinä mitään. Asia on minulle ihan ok. Nyt mies ehdotti että ex ja miehensä olisivat tulossa meille syömään ensi viikonloppuna. No tämäkin oli minusta oikein kiva idea ja alettiin miettiä mitä laitettaisiin. Siinä vaiheessa hieman hermostuin, kun selvisi ettei mies aio osallistua ruuan laittoon ja tarjoilemiseen. Piti ihan itsestäänselvänä että hän pitää vieraille seuraa kun mina valmistelen ruuat tarjolle. Kysyin onko hän tosissaan niin sanoi että totta kai hänen kuuluu pitää seuraa kun ovat ensisijaisesti hänen kavereitaan.

Olen tosi ärsyyntynyt miehen pöyristyttävästä ajattelutavasta. Tästä puuttuu enää se, että exän mies peruu tulossa ja saan palvella vain näitä entisiä rakastavaisia heidän nauttiessaan romanttista illallista.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ruuan voi tehdä jo etukäteen aika pitkälle. Salaatti valmiiksi jääkaappiin ja vaikka joku lohi tms uuniin.

Vierailija
22/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kysy kokkaako hän sitten kun sinä pyydät exäsi syömään 😊

Täsmälleen näin. Mukaan kylään tulee luonnollisesti myös ex-appivanhemmat koiransa kanssa. Saattaapa ex jäädä yöksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee joka kutsuu. Duh

Vierailija
24/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisi mies ihan itse valmistaa tarjottavat tuollaisen ehdotuksen jälkeen.

Vierailija
25/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä ajattelitte sitten tarjottavaksi, eli mitä ruokaa?

Vierailija
26/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en mitään exiä passaisi. Joku roti sentään.

Vierailija
27/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun hommas.

Vierailija
28/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, meille kun tulee vieraita niin laitetaan safkat kaikki yhdessä ja seurustellaan siinä samalla. Sama homma tiskien yms. kanssa.

Vierailija
29/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet mahdollisimman pahaa ruokaa ja haukut kaikki vallattomasti oksentelevat ruokailijat pystyyn ruokapöydässä.

Vierailija
30/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin hoitaa itse omat vieraansa, toki toista autetaan tarvittaessa. Yhteiset kaverit/juhlat hoidetaan yhdessä. Minä kilahtaisin ihan totaalisesti, jos mies olettaisi mun passaavan häntä ja vieraitaan. Jos kokee, ettei ehdi sekä laittaa ruokaa että seurustella, ei kutsuta ihmisiä syömään. Eiköhän se ukkokin voi tehdä etukäteen valmistelut, ei apn siihen tarvitse ryhtyä. Auttaa tietysti voi, jos mies nätisti pyytää. Tekee vaikka salaatin ja patonkeja levitteellä, helppo tehdä etukäteen valmiiksi. Ja kahvit ja valmispulla jälkkäriksi. AP voi lepäillä laakereillaan.

Vierailija
31/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en todellakaan suostuisi. Jos mieheni kutsuisi kylään ihan ketä tahansa, niin mielestäni hänellä päävastuu ruuasta, samoin olisi minulla, jos minä kutsun.

Vierailija
32/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuis, koska silloin mun mies ois seonnu lopullisesti. Vihaa ex:äänsä ylikaiken!

Vierailija
33/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen passannut aika montakin kertaa miehen sukulaisia ja ystäviä. Joo, eihän se reilua ole, mutta niin se nyt vain menee, eikä tilanteeseen vaikuta pätkääkään se, onko vieraana exä vai kuka. Onko se tosiaan niin omituista, että nainen häärää keittiössä?

Vierailija
34/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen passannut aika montakin kertaa miehen sukulaisia ja ystäviä. Joo, eihän se reilua ole, mutta niin se nyt vain menee, eikä tilanteeseen vaikuta pätkääkään se, onko vieraana exä vai kuka. Onko se tosiaan niin omituista, että nainen häärää keittiössä?

No sinä oletkin tossukka.

Vierailija
35/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti se kyllä on naisen tehtävä hoitaa ruoka ja kattauspuoli ja mies toimii isäntänä. Monesta miehestä on vain haittaa siellä keittiössä. Ellei sitten ole kokki.

Oletko muslimi? Ei kuulu suomalaiseen nykyiseen arvomaailmaan.

Vierailija
36/36 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä oletkin tossukka.

Niin varmaan olenkin. Entä sitten? Kysyinkin, onko tämä jotenkin omituista? Aika monessa tuttavaperheessä tämä tuntuu menevän näin, että nainen on se ruoanlaittaja ja kahvinkeittäjä, kun vieraita tulee. Ja jostain kumman syystä esim ruoka- ja leivontablogeja pitävät ja seuraavat enimmäkseen naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme