Miksi et käy hierojalla joka viikko? Se on niin ihanaa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kävisin jos olisi 200€ ylimääräistä rahaa. Nyt tuo raha menee muualle.
Ei se maksa noin paljon!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50€/45min. Eli 4x kuukaudessa on 200€.
Vieraan ihmisen kosketus ällöttää
Ei nyt ihan näin opiskelijana ole varaa käydä hierojalla kun opintotuki ja asumistuki on yhteensä 425e.
En tarvitse hierojaa niin ostan sillä rahalla ruokaa ja vaatteita lapsille.
Olen kosketusherkkä. Pelkään etten pystyis rentoutumaan vaan olisin koko ajan pomppaamassa ilmaan. Lisäksi kallista, joten ei varaa, vaikka päänsärkyiselle ihmiselle varmaan hyödyllistä olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä erikoishieroja maksaa noin paljon?
Olen 64v, enkä ole koskaan käynyt hierojalla - pelkkä ajatuskin inhottaa. Kampaajalla käyn kyllä joka viikko!
Vierailija kirjoitti:
Olen 64v, enkä ole koskaan käynyt hierojalla - pelkkä ajatuskin inhottaa. Kampaajalla käyn kyllä joka viikko!
Miksi joitakin inhottaa hierojalla käynti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä erikoishieroja maksaa noin paljon?
ei mikään erikoishieroja vaan ihan perus fyssari pk seudulla.
Minä haluaisin kokeilla, mutta en tiedä, kuinka löytää hyvä hieroja.
En tykkää että vieras ihminen koskee minuun, enkä halua että hän näkee kaikkia vikojani. Eli en todellakaan maksaisi tuosta huvista. Myös kampaajia välttelen, pelkään aina että sieltä tulee jotain kommenttia vioistani joille en ihan oikeasti mitään voi.
Totta kai kävisin huomattavasti useammin jos olisi varaa! Varsinkin voice massage olisi tällaiselle pääkipuiselle ihan tuhannen tarpeen. Minulla on skolioosi ja joissain nivelissä yliliikkuvuutta, niin olen jatkuvasti jostain kohtaa jumissa. Esimerkiksi tällä hetkellä takareidet on ihan jumissa, oikea hartia ja kaula oikealta puolelta todella jumissa jne. Kun menee tarpeeksi jumiin niin ei sitä enää millään liikunnalla, saunomisella, venyttelemisellä tms auki saa, pakko vaan maksaa kiltisti ja syödä vähemmän loppukuusta. Edellisestä kerrasta hierojalla onkin jo lähemmäksi vuosi. Hierojaopiskelijoita yritän käyttää mahdollisimman paljon, mutta varsinkin voice massageen ei vaan pääse opiskelijalle.
Siihen on neljä syytä:
1) Raha
2) Raha
3) Aika
4) Raha
Ei ole todellakaan ihanaa. Melkein pakko toisinaan kuitenkin käydä, mutta onneksi ei viikottain.
Poikaystävä hieroo pari kertaa viikossa niin ei tarvii käydä. Toisekseen ei olis rahaakaan sellaseen..
Käyn joskus, se riittää. Venyttelen, käytän foamroller-rullaa, käyn jumpissa yms. joten ne korvaa hierontaa aika lailla. Salilla myös käyn hierovassa tuolissa kerran viikossa.