Miksi et käy hierojalla joka viikko? Se on niin ihanaa.
Kommentit (49)
Hinta, siksi en käy. Yhden hieronnan hinnalla saa jo viikoksi ruoat.
En halua, en ole koskaan käynyt. Eikä minua haittaa, vaikket "ymmärrä" minua. En minäkään "ymmärrä" mitä vatvomista joka viikko ihmisessä on, ellei ole kyse ammattiurheilijasta. Saatathan sinä ollakin ammattiurheilija...
Kukapa ei kävisi jos se olisi ilmaista,mutta jos pitää valita ruuan ja hierojan välillä niin ei tarvitse paljon miettiä.
Öö. ....saitko tietämään paljon hieronta maksaa? Vastannee kysymykseesi
Voisin alkaa käymään useammin. Kiitos ap muistutuksesta.
En voi sietää hierontaa
lisksi järkyn kallista.
Olen käynyt vuosia hierojalla suunnilleen kerran kuussa niskani vuoksi. Hieroja on erittäiin ammattitaitoinen ja todella mukava, mutta minä en nauti hieronnasta ollenkaan samalla tavalla kuin muut näyttävät nauttivan. Koko kolme varttia odotan sitä, että saan taas paidan päälleni eikä tarvitse enää kokea kosketusta. Ei tule sitä aah ihanaa -tunnetta, josta olen muilta kuullut. Sama juttu on kampaajalla: jotkut rakastavat hiusten pesua ja hoitoaineen hieromista ja huokailevatkin siinä samalla, mutta minä vain kiristelen hampaitani ja odotan pääsyä takaisin tuolille peilin eteen. Meitä on moneksi, katsos.
Tutkittu fakta, että hieronta noin usein ei auta kuin todella huonokuntoisiin ihmisiin. Juoksee parinkympin pikkulenkin muutaman kerran viikkoon, niin säästää rahaa ja elämänlaatu kohenee kunnon myötä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tutkittu fakta, että hieronta noin usein ei auta kuin todella huonokuntoisiin ihmisiin. Juoksee parinkympin pikkulenkin muutaman kerran viikkoon, niin säästää rahaa ja elämänlaatu kohenee kunnon myötä muutenkin.
sää tarvit kunnolla munaa. Oot ihan sekaisin
Kävisin jos olisi 200€ ylimääräistä rahaa. Nyt tuo raha menee muualle.
Se on niiin kamalaa. Yhtä kidutusta! Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka käy vapaaehtoisesti hierojalla. Mua ei saa sinne, jos joku ei maksa mulle siitä isoja summia.
On vähän turhan hintavaa huvia mun budjetilleni.
Vierailija kirjoitti:
Ja alapeukutus alkoi kun tuli puhe juoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alapeukutus alkoi kun tuli puhe juoksusta.
Ihan ymmärrettävästä syystä. Juokseminen ei auta niska-hartiajumiin tai päänsärkyihin. Hieronta helpottaa mutta (yläselän-) jumppa ylläpitää hyvän kunnon.
Mä käyn paljon treenaavana ihmisenä urheiluhierojalla ja kyllä mä voin sanoa että se on kaikkea muuta kuin ihanaa! Sattuu niin paljon välillä ettei henki kulje, esim lihaskalvoja avatessa. 45minutin hieronnan jälkeen on yleensä tuskan hiessä. Onneksi ei tarvitse käydä kuin parin viikon-kk välein.
En oo löytänyt nykyiseltä asuinpaikkakunnaltani hyvää hierojaa. Tulee aika kalliiksi etsiminen. Edellisessä kotikaupungissa oli paljon päteviä urheiluhierojia.
Paljonko hierojalla käynti maksaa?
Mä oon menossa nyt ensimmäistä kertaa varsinaiselle hierojalle, ennen vaan ravannut fyssarit sun muut hoidot, mikä ei tietenkään ihan sama asia ole.. Oonkin kyllä melko nuori, mutta nyt olis tarkotus alkaa käydä säännöllisesti, edes kerran kuussa. Sen verta täytyy kysyä, että mitä hieronnassa on päällä? Mä meen kokovartalon urheiluhierontaan, onko outoa olla pelkät stringit jalassa kun joukkueaverini sanoi että hänellä on aika urheilushortsit?