Miksi et käy hierojalla joka viikko? Se on niin ihanaa.

Vierailija

En tajua ihmisiä, jotka eivät käy.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Mä oon menossa nyt ensimmäistä kertaa varsinaiselle hierojalle, ennen vaan ravannut fyssarit sun muut hoidot, mikä ei tietenkään ihan sama asia ole.. Oonkin kyllä melko nuori, mutta nyt olis tarkotus alkaa käydä säännöllisesti, edes kerran kuussa. Sen verta täytyy kysyä, että mitä hieronnassa on päällä? Mä meen kokovartalon urheiluhierontaan, onko outoa olla pelkät stringit jalassa kun joukkueaverini sanoi että hänellä on aika urheilushortsit?

Vierailija

En halua, en ole koskaan käynyt. Eikä minua haittaa, vaikket "ymmärrä" minua. En minäkään "ymmärrä" mitä vatvomista joka viikko ihmisessä on, ellei ole kyse ammattiurheilijasta. Saatathan sinä ollakin ammattiurheilija...

Vierailija

Olen käynyt vuosia hierojalla suunnilleen kerran kuussa niskani vuoksi. Hieroja on erittäiin ammattitaitoinen ja todella mukava, mutta minä en nauti hieronnasta ollenkaan samalla tavalla kuin muut näyttävät nauttivan. Koko kolme varttia odotan sitä, että saan taas paidan päälleni eikä tarvitse enää kokea kosketusta. Ei tule sitä aah ihanaa -tunnetta, josta olen muilta kuullut. Sama juttu on kampaajalla: jotkut rakastavat hiusten pesua ja hoitoaineen hieromista ja huokailevatkin siinä samalla, mutta minä vain kiristelen hampaitani ja odotan pääsyä takaisin tuolille peilin eteen. Meitä on moneksi, katsos.

Vierailija

Tutkittu fakta, että hieronta noin usein ei auta kuin todella huonokuntoisiin ihmisiin. Juoksee parinkympin pikkulenkin muutaman kerran viikkoon, niin säästää rahaa ja elämänlaatu kohenee kunnon myötä muutenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu fakta, että hieronta noin usein ei auta kuin todella huonokuntoisiin ihmisiin. Juoksee parinkympin pikkulenkin muutaman kerran viikkoon, niin säästää rahaa ja elämänlaatu kohenee kunnon myötä muutenkin.

sää tarvit kunnolla munaa. Oot ihan sekaisin

Vierailija

Se on niiin kamalaa. Yhtä kidutusta! Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka käy vapaaehtoisesti hierojalla. Mua ei saa sinne, jos joku ei maksa mulle siitä isoja summia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja alapeukutus alkoi kun tuli puhe juoksusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat