Nelan etsinnöistä

Vierailija

Onko kenenkään muun mielestä erikoista, että etsinnät niin tiukasti kohdistuvat juuri tietyille alueille Nuuksiossa? Itselläni on vaan tunne, että etsintöjen laajuudella ja etsijäjoukkojen koon perusteella pitäisi olla melkein varmaa että henkilö ylipäätään on alueella. Todennäköistä on ettei poliisi kaikesta tiedota, mutta jos katoaminen on yhtä mysteeri kuin mediassa annetaan ymmärtää, en tajua etsintöjen junnaamista noilla etsimisalueilla.

Kommentit (7)

Vierailija

No eikös noilla alueilla ainakin koirat merkanneet joitain paikkoja ja jossain Iltiksen jutussa poliisi kommentoi, että sen viimeisen kännykkäsignaalin perusteella nuo paikat ovat valikoituneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No eikös noilla alueilla ainakin koirat merkanneet joitain paikkoja ja jossain Iltiksen jutussa poliisi kommentoi, että sen viimeisen kännykkäsignaalin perusteella nuo paikat ovat valikoituneet.

Niin no aivan... Onhan näitä syitä siis että etsivät edelleen sieltä. 

ap

Vierailija

No alue on suuri ja vaikeakulkuinen, ihme on jos tuolta löytyy. Kai siellä korpit ja muut haaskalinnut elämöisi jos ruumis olisi maalla. Miksi sitten olisi johonkin jorpakkoon mennyt, mene ja tiedä. Päänsärky voisi viitata tuloillaan olevaan aivoverenvuotoon, olisiko vaeltanut jossakin pusikossa ja saanut sellaisen, tuupertunut jonnekin kiven koloon josta ei ole vielä osattu etsiä. Kannattaisi kysyä selvännäkijöiltä, ainakin suuren meren toisella puolen olisi sellaisia päteviä joita sikäläinen poliisi käyttää apunaan. Paljon ihmisiä katoaa mystisesti, toiset löytyy, toiset ei. Jos uskoisin ufoihin niin toteaisin että heureka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No alue on suuri ja vaikeakulkuinen, ihme on jos tuolta löytyy. Kai siellä korpit ja muut haaskalinnut elämöisi jos ruumis olisi maalla. Miksi sitten olisi johonkin jorpakkoon mennyt, mene ja tiedä. Päänsärky voisi viitata tuloillaan olevaan aivoverenvuotoon, olisiko vaeltanut jossakin pusikossa ja saanut sellaisen, tuupertunut jonnekin kiven koloon josta ei ole vielä osattu etsiä. Kannattaisi kysyä selvännäkijöiltä, ainakin suuren meren toisella puolen olisi sellaisia päteviä joita sikäläinen poliisi käyttää apunaan. Paljon ihmisiä katoaa mystisesti, toiset löytyy, toiset ei. Jos uskoisin ufoihin niin toteaisin että heureka.

Tämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mulla on tunne, että itse halusi kadota. Tuskin edes Suomessa enää.

Näin luulen itsekin... 

ap

Vierailija

Minulla sellainen aavistus Nelasta, että varmaankin löytyy maastosta, mutta milloin, onkin jo toinen juttu, jos ei sitten ole kaapattu ja viety väkisten jonnekin muualle. Puhelin viskattu maastoon sinne Ämmänsuon ja Kirkkonummen tienoille....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat