Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saan apua eroon? ;(

sadface

Kerkesin jo rakastua tyttöön mutta sitten hän ilmoitti että ei halua jatkaa seurustelua olimme kuukauden yhdessä ja tämä oli ensimmäinen tyttökaverini ja olen 20v. Ja eron syyksi hän ilmoitti että mieli temppuilee että ei olekkaan valmis mihinkään.. ilmeisesti oli jotain mielenterveys ongelmia..Kaippa tuo on ihan ymmärrettävää mutta silti mua masentaa ja henkeä ahdistaa ja maistu ruoka ja itkettää..Kaipaan häntä niin pirusti ja hänen läheisyyttään..Kerrankin luulin että elämässä menisi hyvin ja kerkesin olla jo onnellinen ja näin käy ;( Vielähän mulla on elämää jäljellä mutta en vain jaksa..Mistä saan apua tähän eroon en vain pysty tekemään mitään kun niin masentaa..

Kommentit (9)

Vierailija

Mee baariin kavereiden kaa ja puhu tytöille

mee opiskeleen ja puhu tytöille

mee harrastamaan ja puhu tytöille

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mee baariin kavereiden kaa ja puhu tytöille

mee opiskeleen ja puhu tytöille

mee harrastamaan ja puhu tytöille

Kannattaa kyllä ensin hoitaa tuo ero pois mielestä ennen kuin aloittaa jo seuraavaa.

Vierailija

Ensimmäisenä etsi joku oikea palsta mihin kannattaa vuodattaa, niin joku voisi uskoakin. Mene vaikka ylilaudalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rakastuit unelmaan tyttöystävästä, et häneen

Naurettavaa. Mistä sen tietää, jos mies on häneen rakastunut?

Sinäkö sen päätät?

Vierailija

En vieläkään voi uskoa että näin kävi.. Mutta ehkä se että miksi otan tämän niin raskaasti on syynä se että rakastuin unelmaan tyttöystävästä..Koska tyttökaveria olin kaivannut kokoelämän..Tulen varmasti olemaan onnelinen aikanaan jo siitä että sain kokea millaista on olla parisuhteessa ja saan varmasti tästä lisää itsevarmuutta ja osaan lähestyä tyttöjä helpommin jatkossa. En saanut kokoyönä nukuttua,mahaan koskee ja ruoka ei edelleenkään maistu.. Miksi otan tämän niin raskaasti..

-ap

Vierailija

Kyllä se siitä, päivä kerrallaan. Teet sellaisia asioita, joista pidät, näet perhettäsi ja kavereita. Sulle on vielä vaikka mitä kivaa tiedossa, olet vielä niin nuori.

Tsemppiä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään voi uskoa että näin kävi.. Mutta ehkä se että miksi otan tämän niin raskaasti on syynä se että rakastuin unelmaan tyttöystävästä..Koska tyttökaveria olin kaivannut kokoelämän..Tulen varmasti olemaan onnelinen aikanaan jo siitä että sain kokea millaista on olla parisuhteessa ja saan varmasti tästä lisää itsevarmuutta ja osaan lähestyä tyttöjä helpommin jatkossa. En saanut kokoyönä nukuttua,mahaan koskee ja ruoka ei edelleenkään maistu.. Miksi otan tämän niin raskaasti..

-ap

Kuules poju, ensinnäkin et ole ensimmäinen jolle tapahtuu näin etkä todelkakaan viimeinen. Tee jotain mikä saa sut hyvälle tuulelle..musiikki auttaa mua..sydänsuruja sulla on, ne menee aikanaan ohi...mutta yritä siirtää mielenkiinnon kohteet nyt johki muualle. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat