Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin jokainen postaus facessa on raskaudestaan.

bajamaja

Eikä ole edes ensimmäinen. On jo edellisestä suhteesta  kuusivuotias. Joka helvetin postaus on joku näistä:

1. Appsin kuvake kävellystä matkasta lisänä tagit #fitmum #30weeks#fitpregnancy

2. joku vitsikäs meme siitä kuinka pitää syödä koko maailma kun on raskaana

3. vitsikäs meme siitä millaista kolmannen kolmanneksen seksi on

4. hormoniläppää memenä tai ilman

5. joku päivitys siitä mitä vauva näillä viikoilla tekee

6. miten vauva potkii ja väsyttää

7. miten vauva frjrwejfhouwqrhfoqweurhiermiufew!!!!!!!

Oikeasti? Ihminen joka on kohta nelikymppinen ja raskaus ei mikään uusi juttu. Ja joka päivä tulee kymmenen kuvaa kädet mahalla.

Mun tekee mieli vaan laittaa sille, että "Yeah we get it, youre, pregnant!"   Mutta en kehtaa ja miks pitäis ilkeillä vaikka itteä vituttaakin. Onko tää nyt joku brittien tapa kun mä en ymmärrä enkä ole koskaan tavannut....

Kommentit (4)

Vierailija

Jos se vaikka on hänelle tosi iso juttu...? Toisille raskaus kuulemma on ihmeellinen asia, ihan ku se että pystyy tekemään uutta elämää ketään kiinnostais..

Vierailija

Mun yksi tuttu teki samaa. Lapsen synnyttyä laitteli sitten kuvia itsetehdyistä soseista ym. Siinä vaiheessa kun joka helvetin päivä tuli kuvia lapsen aterioista sai tuttava painua hiiteen kaverilistalta. Helpotti. Mä siis ihan rupesin vihaamaan sitä lapsen naama, vaikka ihan söpö lapsi ja syytön tilanteeseen. Mutta liika on liikaa.

Vierailija

1. Meme on suomeksi meemi. 

2. Fiidistä pystyy piilottamaan valitsemansa henkilön päivitykset kokonaan. Ole oman Facebook-fiidisi päätoimittaja!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat