Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapinoon pomppaan silti. Oli mukavaa käydä tallilla. Minä nautin heinän tuoksusta ja heppojen rapsuttelusta ja haaveilin selkään pääsystä.. Sini hihkui, röhki ja silitteli, niin heppoja kuin possujakin. :-) Mieskin oli ensimmäistä kertaa mukana. Oli hölmistynyt minipossuista. Oli kait kuvitellut että niiden nahka on aniliininahkan tapaista, mutta niiden rapsutteluhan on kuin harvahkoa juuriharjaa kyhnyttäisi. :-D Shettikset olivat suloisia pörröisessä talvikarvassaan..

Keilin, lampaat ja vuohet kuuluvat myös Sinin suosikkeihin. Huutelee kovaan ääneen Bääää, nähdessään jomman kumman. Kaikki eläimet ovat Sinistä erittäin mielenkiintoisia. Koirat ovat kuitenkin aina olleet ehdoton suosikki ja ovat sitä edelleenkin. Ihan hyvä että tyttö on eläinrakas, muuten minun kanssa asuminen voisi muuttua hankalaksi. ;-)

Mittalasta. Minulla on ensi viikolla neuvola. Kipii! Menen ultraavan th:n vastaanotolle ja oma terkkani on vielä seuraavankin viikon lomalla, joten pääsen silloinkin tälle tomeralle th:lle. Kipii! No painon noususta tämä terkka haukkuu minut pystyyn, mutta aiheesta!!! Voi kun saisin aina mennä tälle th:lle. Pyh, väestövastuu-alueille!

Adalmiina, mukava lukea kuulumisiasi.

Tealle yhtä hyvää nukutusonnea kuin eilen!

Unihiekkaa rutkasti sitä tarvitseville.

Ai niin, Sinillä ollut pari päivää vähäse nokkosrokon tapaista näppylää suun ympärillä. Tänään huomasin että sitä myös rintakehälllä. Mietin pääni puhki ollaanko syöty jotain tavallisuudesta poikkeavaa.. Sitten välähti! Ostin Sinille vaihteeksi muutama päivä sitten mustaherukan makuisia ksylitolipastelleja. Nyt vaihdetaan takaisin minttuun. Olisikohan ne näpyt siitä.. Muuta syytä en kyllä keksi. :-/

Lila75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla