Mies ei uskonut että kuorsaa, nauhoitin ja sai raivokohtauksen

Vierailija

Aamulla soitin nauhoittamani äänitteen puhelimestani ja hän raivostui ihan täysin. Heitti puhelimeni seinään, huusi päin naamaani.

Yritin rauhoitella häntä ja sanoin että sen takia nauhoitin, kun hän luuli että yritän vältellä häntä muuten koska nukun useimmiten yläkerrassa (lapsemme entisessä sängyssä, aikuinen jo ja asuu omassa kodissaan)

Huusi että jos ei kelpaa hänen vieressään nukkua niin ehkä minun pitäisi lähteä pysyvästi.

Ei tämä mielestäni ihan noin vakavaa ole.

Kommentit (15)

Vierailija

En minäkään tykkäisi, jos minua salaa kuvattaisiin/nauhoitettaisiin nukkuessani ja sitten vielä aamulla sitä nauhoitettua noloa juttua tungettaisiin väkisin katsottavakseni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkäisi, jos minua salaa kuvattaisiin/nauhoitettaisiin nukkuessani ja sitten vielä aamulla sitä nauhoitettua noloa juttua tungettaisiin väkisin katsottavakseni.

Mitä noloa kuorsaamisessa on?

Vierailija

Olisit sanonut, että eikö olisi hyvä tutkia onko hänellä uniapnea. Myös huoneen pölyisyys on ikävä terveydelle. Etsipä siis pari artikkelia asioista ja anna ne luettavaksi miehelle. Tuollainen raivoaminen on hänelle ilmeisesti normaalia käytöstä kun et siitä sn enempää kirjoittanut. Olisin kuitenkin siitäkin hyvin huolissani, eihän tuollaisen raivopään kanssa voi mikään muukaan elämä olla normaalia. Älä jätä tuon raivokohtauksen syitä selvittelemättä ja puhumatta.

Vierailija

Kuulostaa siltä, että on ihan muita syitä jättää mies kuin kuorsaaminen.

Minunkin mieheni nauhoitti kuorsaamistani eikä se tuntunut kivalta. Taisinpa jopa vain todeta, ettei kiinnosta nauhoitusta kuunnella. Kuuntelutti sitä sitten kaikilla sukulaisilla ja tuttavilla. Myönnän, että pahoitin mieleni. Mutta en riehunut enkä huutanut enkä uhkaillut enkä heitellyt tavaroita seinään. Aivan kohtuuton reagointi.

Minusta on ihan turha täällä kysellä kuorsaamisen nauhoittamisesta ja siitä suuttumisesta, kun mies selvästi ei kykene minkäänlaiseen rakentavaan keskusteluun ja osoittaa väkivaltaisen käyttäytymisen ensioireita (ensin lentää tavarat ja sitten ihmiset).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minun mielestä noloa on. Voitko itse kertoa työpaikan lounaspöydässä tai deittikavrillesi, että sinä kuorsaat? Mikäli et, on se sinun mielestäsi hävettävä asia.

Vierailija

Kuinkahuono itsetunto teillä ihmiset on??? Mitä noloa on kuorsaamisessa?? Naurakaa nyt vähän itsellenne:D ja ap, miehelläsä vaikuttaa olevan paljon pahempia vikoja kuin kuorsaaminen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minun mielestä noloa on. Voitko itse kertoa työpaikan lounaspöydässä tai deittikavrillesi, että sinä kuorsaat? Mikäli et, on se sinun mielestäsi hävettävä asia.

Voin. Ei mitään ongelmia. 

Vierailija

Salakuuntelua pitäisin kyllä aika vakavana, enkä suhtautuisi siihen naureskellen. Jos tarkoitus olisi saada mies käsittämään että kuorsaaminen ja toisessa huoneessa nukkuminen ei nyt niin vakvaa ole käyttäisin keskustelussa muita tapoja kuin salaa nauhoitettua materiaalia.

Vierailija

Tuo yhdessä nukkuminen tuntuu olevan joillekin suhteen tärkein mittari... kohta yhdeksänkymppiset vanhempani nukkuvat sitkeästi yhdessä, vaikka äiti ei ole vuosiin saanut kunnolla nukutuksi isän kuorsaamisen ja pissallaramppaamisen takia. Kun ei vaan muka voi nukkua erillisissä huoneissa, kun ollaan naimisissa. Ehkä ap miehesikin ajattelee noin, ja kokee erilläännukumisesi raskaasti. Ja siksi hermostui nauhoituksestasi ja kokee sen henkilökohtaiseksi kritiikiksi. Kannattaa ottaa asia uudelleen esille, kun mies on rauhoittunut. Sano miehelle, että et tarkoittanut äänitettä vittuiluksi, vaan halusit vain selventää sitä, että eri huoneessa nukkumisellesi on arkinen oikea syy.
Hänen on syytä ostaa sinulle uusi kännykkä rikkomansa tilalle. Vaikka sieppaa, toisen tavaroita ei rikota.
Onko hänellä usein tuollaisia raivareita? Onko niitä ollut aina vai voiko tuo olla miesten vaihdevuosioireita? Ei ehkä tähän syssyyn kannata ottaa andropaussia puheeksi, koska mies kokisi sen miehisyytensä kyseenalaistamiseksi. Mutta omalla miehelläni oli juuri tuollaisia raivareita ennen hormonilääkityksen aloittamista, oli silloin 49-vuotias.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuorsaamisen kuunteleminen on inhottavaa. Ihan oikein, että kuorsaajakinbsaa kuunnella hetken sitä, mistä.toinen kärsii.

Voi olla mutta kyllä mä silti keskustelisin myös siitä mahdollisesta nauhoittamisesta etukäteen enkä tekisi sitä salaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat