Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku maksanut jyskissä 500 e setelillä? Hyväksyvätkö?

Vierailija

Huomenna ois semmonen peittotarjous, lisäksi tarvisin rikkoa ton rahan. Peitto maksaa vain muutaman kympin?!

Kommentit (12)

Vierailija

Älä mene ainakaan ensimmäisenä aamusta kun ei ole kuin pohjakassa. Silloin voivat joutua kieltäytymään kun kassassa ei vain ole antaa rahaa takaisin. Pohjakassat pidetään nykyään niin pieninä kun valtaosa maksuista tapahtuu korteilla

Vierailija

Mikset voi käydä arkena pankissa niin isoa seteliä rikkomassa? 

Tuntuu olevan niin perus, että sillä viisisatasella ostetaan tyyliin kymmenen sentin tikkari, kun halutaan pienemmäksi. Ja sitten tuhistana ja muristaan, kun seteliä pitää käydä toimistossa pohjakassassa pätkimässä pienemmäksi.

Vierailija

Joskus kun myyjän uraani aloittelin, mulla oli päässä ihme luulo että rahasta ei saa kieltäytyä eli pakko ottaa vastaan, jos joku haluaa maksaa isolla setelillä. Meillä oli pohjakassa 300e, asiakas osti 200e tuotteen ja maksoi viissatasella. Ihme kyllä se huoli takaisin kolikot ja ne pienet setelit mitä kassassa pidettiin. Sain melkoiset huudit esimieheltä kun toki liike oli pakko laittaa hetkeksi kiinni kun lähdin pankkiin vaihtamaan uuden pohjakassan. Tyhmä minä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun myyjän uraani aloittelin, mulla oli päässä ihme luulo että rahasta ei saa kieltäytyä eli pakko ottaa vastaan, jos joku haluaa maksaa isolla setelillä. Meillä oli pohjakassa 300e, asiakas osti 200e tuotteen ja maksoi viissatasella. Ihme kyllä se huoli takaisin kolikot ja ne pienet setelit mitä kassassa pidettiin. Sain melkoiset huudit esimieheltä kun toki liike oli pakko laittaa hetkeksi kiinni kun lähdin pankkiin vaihtamaan uuden pohjakassan. Tyhmä minä.

Älä turhaan syytä itseäsi asiasta. jota sulle ei oltu opetettu, vaika se kuului työnkuvaan. Varmaan oppi työnantajakin jatkossa kertomaan tuon uusille työntekijöille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan syytä itseäsi asiasta. jota sulle ei oltu opetettu, vaika se kuului työnkuvaan. Varmaan oppi työnantajakin jatkossa kertomaan tuon uusille työntekijöille.

Työnkuvaan kuuluu myös se, että kun oma äly alkaa arveluttamaan, niin kysytään esimieheltä mitä tehdään.

t. pomo

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi käydä arkena pankissa niin isoa seteliä rikkomassa? 

Tuntuu olevan niin perus, että sillä viisisatasella ostetaan tyyliin kymmenen sentin tikkari, kun halutaan pienemmäksi. Ja sitten tuhistana ja muristaan, kun seteliä pitää käydä toimistossa pohjakassassa pätkimässä pienemmäksi.

Mulla on joskus ollut 500 seteli lompakossa viikonlopuksi. Ei se enää siinä vaiheessa auta, kun pankit on kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnkuvaan kuuluu myös se, että kun oma äly alkaa arveluttamaan, niin kysytään esimieheltä mitä tehdään.

t. pomo

Tietenkin. Mutta tuon jutun kirjoittaja ei ollut ajatellutkaan tekevänsä väärin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

500€ ja Jysk ovat urbaani legenda. Ei Jyskin asiakkailla ole ikinä niin paljoa rahaa.

Senhän nyt saa sossustakin.

Vierailija

Ihan uteliaisuuttani kysyisin että mistä olet noin ison setelin saanut, kun automaateista ei noin isoja saa?

Jos olet käynyt pankin kassaltalta nostamassa niin tässä olisi pieni vinkki. Nosta vastaisuudessa myös pienenpiä seteleitä pikkuostoksia varten. Tai hanki kortti jota käytellä. Kortin hankkimisessa ei pitäisi olla ongelmia, kun on niin paljon rahaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat