Miten reagoit, jos mies kehuisi peppuasi perseväksi?
Kommentit (22)
Loukkaantuisin koska mies kiusaisi mun olematonta luista pyllyä. Ja ukko vielä tietää kuinka paljon unelmoin muhkeasta takamuksesta :((
Jos mies olisi latino, se olisi kohteliaisuus. Jos mies olisi kiinalainen, se olisi loukkaus. Jos mies olisi suomalainen, voi olla kumpaa tahansa. Ehkä kohteliaisuus?
Loukkaantuisin koska perseeni ON iso, enkä halua kuulla sitä enää yhdenkään ihmisen suusta, tiedostan sen sanomattakin.
Kun voisikin aidosti noin sanoa. Iso takamus naisella on ihana.
Yllättyisin. Ihan sen takia että mies ei ole koskaan kehunut minua.
Minä olen persevä, ei peppuni. On outoa jos pyllyllä on oma pylly.
Kunpa joku joskus kehuisikin sitä. Haukkuja olen vain kuullut 35 -vuotisen elämäni aikana tuosta isosta takalistosta. Ei ole semmoinen nätti pyöreä treenipylly vaan rehellisesti iso suorakaiteen muotoinen peffa.
En tiedä. Makuja on monia ja minulla on ulkoneva peräsin. Toiset tykkää, toiset taas ei.
semmoinen se suominainen on, rintava, reisevä ja persevä. Turha loukkaantua, se himoitsee sun perää.
Persevä :D varmaan naureskelisin itse sanavalinnalle, mutta tuskin loukkaantuisin.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa joku joskus kehuisikin sitä. Haukkuja olen vain kuullut 35 -vuotisen elämäni aikana tuosta isosta takalistosta. Ei ole semmoinen nätti pyöreä treenipylly vaan rehellisesti iso suorakaiteen muotoinen peffa.
Yääääääk!!! Noi on ihan hirveitä! EN panis! -mies26
Jalat kuin pylväät, persus niin ylväs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yääääääk!!! Noi on ihan hirveitä! EN panis! -mies26
Onneksi sun ei tarvitse :)
t. laatikkopylly
Kehuisi? Eihän se ole kehu vaan haukku, mun mielestä.
Persevä (= pers' evä ? ) "Ei,olet erehtynyt, en ole kala" ,sanoisin tuon sanan sanojalle ja ehdottajalle. Ehkä peppuani voisi sanoa 'hersyväksi' , oikaisisin hymähtäen ,sillä siinä olisi edes tippa runollisuutta ,mutta ne kohteliaisuudet voivat sitten lausua vasta makuuhuoneessani ne keille, tai kenelle siihen tarjoutuu tilaisuus...
Yllättyisin oudosta sanavalinnasta ja siitä, että vähäpuheinen mieheni sanoo yleensäkään tuollaista. Hänen suussaan sana kuulostaisi jopa kettuilulta enemmän kuin kehulta, se riippuisi kuitenkin tilanteesta.
Perse kuin tykkihevosella ja viikset kuin mannerheimilla.
Tyhmä sana, mutta tykkäisin, jos joku pitäisi pyllyäni isona! Ottaisin sen niin, että se on varmaan sopivan suuri miehen mielestä. Omasta mielestäni ei riittävän runsas.
En, koska olen persevä.