Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoit, jos mies kehuisi peppuasi perseväksi?

Vierailija

Loukkaantuisitko?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Loukkaantuisin koska mies kiusaisi mun olematonta luista pyllyä. Ja ukko vielä tietää kuinka paljon unelmoin muhkeasta takamuksesta :((

Jos mies olisi latino, se olisi kohteliaisuus. Jos mies olisi kiinalainen, se olisi loukkaus. Jos mies olisi suomalainen, voi olla kumpaa tahansa. Ehkä kohteliaisuus?

Vierailija

Loukkaantuisin koska perseeni ON iso, enkä halua kuulla sitä enää yhdenkään ihmisen suusta, tiedostan sen sanomattakin.

Vierailija

Kunpa joku joskus kehuisikin sitä. Haukkuja olen vain kuullut 35 -vuotisen elämäni aikana tuosta isosta takalistosta. Ei ole semmoinen nätti pyöreä treenipylly vaan rehellisesti iso suorakaiteen muotoinen peffa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku joskus kehuisikin sitä. Haukkuja olen vain kuullut 35 -vuotisen elämäni aikana tuosta isosta takalistosta. Ei ole semmoinen nätti pyöreä treenipylly vaan rehellisesti iso suorakaiteen muotoinen peffa.

Yääääääk!!! Noi on ihan hirveitä! EN panis! -mies26

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yääääääk!!! Noi on ihan hirveitä! EN panis! -mies26

Onneksi sun ei tarvitse :)

t. laatikkopylly

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat