Mies jätti yllättäen

Vierailija

Ollaa tapailtu 3 kuukautta. Joka viikonloppu nähty ja oltu yhdessä. Noh eilen mies sanoi, että oltais tavattu hänen luonaan. Mä sanoin, että mulla flunssa tulossa ja poikakin kiukuttelee.. että jos nyt pe oltais kotosalla. Ja tänään nähtäis.Mies nosti kauhean huudon ja haloon. Haukku mua ties miksi ja pojan myös. Mä en tiennyt yhtään, mitä oisin sanonut. Aamulla tuli viestiä, että miks yöllä en vastannut ja kenen kanssa oli plaa plaa plaa. Sit pukkas viestiä, että hänen isäkin sitä mieltä, että kannattaa jättää mut...No hän jätti ja jos lähellekään menen niin poliisit saa viedä mut pois.... Poisti facesta.. Siis mitä helv...Mä oon ihan normaalisti käyttäytynyt, mut mihin psykoon mä mahdoin rakastua ..Vituttaa suoraan sanoen.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Psykojakin varmasti on, mutta mitä jos hänen vaimonsa lähetti nuo viestit, jos oli käry käynyt?

Tosin se ei varmasti selitä tuota huvittavaa isä-korttia 😂 aika kakara.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toista naista ei ole, eikä vaimoa. Se on varma... Joo toi isä huvittaa.. isä käski jättää.. voi elämä..

Miten voit olla varma, kun olette vasta 3kk tapailleet?

Vierailija

Puhelimessa raivostui siis.. ihan huusi niin, että oksat pois. Ilta kuudelta oli kaikki hyvin ja sit kun soitin ja sanoin, että en lähde nyt pitkän päivän jälkeen pojan kanssa minnekään... niin sitten alkoi..

Vierailija

Isä on monelle miehelle tärkeä, onhan hän ensimmäinen miehen malli. Isän ja pojan suhde voi olla yhtä läheinen kuin äidin ja tyttären. Jos isä on sitä mieltä että suhde kannattaa lopettaa, voisin veikata että näin tulee myös tapahtumaan. Isillähän on kuitenkin elämänkokemusta enemmän kuin pojallaan. Poika luottaa normaalisti isäänsä kuin kallioon. Yhteiset metsästysretket, puiden karsiminen jne. kaikki tämmöinen vahvistaa isä-poika-suhdetta. Nyt vaan uutta vettä pannuun ja katse kohti vihreämpiä kalavesiä, löydät kyllä vielä sen oikean!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa raivostui siis.. ihan huusi niin, että oksat pois. Ilta kuudelta oli kaikki hyvin ja sit kun soitin ja sanoin, että en lähde nyt pitkän päivän jälkeen pojan kanssa minnekään... niin sitten alkoi..

Voi luoja! Kyllä on sairaita ihmisiä. Hyvä, että hulluus kävi ilmi jo tässä vaiheessa.

Vierailija

Oliko tämä eka kerta kun mies sekosi tuolla tavoin? Varmaan tulisi vain pahenemaan jos jo muutaman kuukauden kuluttua käytös on tuota lajia. Vaikka menisi humalankin piikkiin, niin aika oudolta vaikuttaa, mikäli kilahti tuolla tavoin kun peruit tapaamisen.

Vierailija

Oli eka kerta, kun noin kilahti. Ei mitään kinoja oo ollut ja kaikki ihan ok ollut. Ja tosiaan kun oli luvattu ja sovittu et tänään nähdään... joo o.. mä en ymmärrä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat