Miehen käytöksestä - Mitä tekisit?

Äiti

Tilanne on tämä, että mies oli uskoton useasti ja lähti itse. Ei selityksiä vaan oon saanut osakseni vain haukkumista. Ei ole pariin viikkoon näkynyt eikä ole ollut kiinnostunut kuin omista menoistaan. Vapaa päivät on mennyt muussa seurassa ja juodessa, vaikka olen pyytänyt käymään katsomaan lapsiaan.

Mun pitäisi kuulemma lähteä jos hän tulisi käymään. Nyt hän yhtäkkiä laittaa viestiä. Että tulisi käymään. Mua vaan ottaa nyt päähän, että hän menee ja tulee miten lystää. Pitääkö mun suostua, että hän tulee tänne? Suostuisitko sä?

Kommentit (9)

Vierailija

Vastaa sille, että suostut tapaamaan hänet lastenvalvojalla, kun menette sopimaan lasten järjestelyistä. Kuten jo sanottu, älä ala kynnysmatoksi. Löydät varmasti paremman miehen. Voimia!

Vierailija

Meillä on lastenvalvoja aika varattuna, mutta sekin on vasta kuukauden kuluttua. Voinko siihen asti olla suostumatta, koska hän menee ja tulee niin kuin huvittaa. Ja kaiken kukkuraksi haukkuu mut aivan maanrakoon, siis joka päivä saan vaikka ja mut kuulla.

Suki

En todellakaan suostuisi. Ei ole sinun tehtäväsi maanitella ketään katsomaan lapsiaan, eikä myöskään pomppia omasta kodistasi mihinkään jos pettäjä ja jättäjä niin käskee. Kuulostaa siltä että hän nauttii vallan ja vapauden tunteesta, ja että pystyy pompottelemaan sinua. Lapsia hän voi tavata neutraalissa paikassa niin halutessaan, ottaa heidät mukaan, ei sinun tarvitse häipyä kodistasi noin julmasti käyttäytyneen ihmisen käskystä. Vaikka välit olisivat hyvät niin on hyvä että eronneita on omat kodit missä ovat lapsiensa kanssa.

Vaikutat henkisesti altavastaajalta, katkaise hänen valtaside sinuun (hanki apu tähän!) ja keskity olemaan hyvä vanhempi lapsillesi.

Vierailija

On ihan totta että olen altavastaaja, koska olen henkisesti ihan palasina. Ensin tieto, että olen tullut petetyksi useasti ja sen päälle syytökset ja haukkuminen. Olen vain toivonut, että näkisin toisesta jotain inhimillisyyden piirteitä, mutta turhaan. Mä olen vain roska.

Vierailija

Voit kieltäytyä tapaamisista lastenvalvojan aikaan asti. Pidä kuitenkin huolta, että jos miehesi tapaa lapsiasi, paikalla on aina joku muukin. Jollet sinä itse, niin ehkä sun vanhemmat tai joku luotettu ystävä. mies ei vaikuta luotettavalta ja voi yrittää ottaa lapset.

Vierailija

Ensin anelet, että mies tulisi katsomaan edes lapsiaan. Sitten kun hän sanoo tulevansa (oletettavasti edelleen viralliseen) yhteiseen kotiinne käymään, niin se ei sitten olekaan hyvä. Oletteko te naimisissa vai avoliitossa? Jos avossa, niin nyt sitten saat omissa nahoissasi kokea, miten turvaton olet. Ei ero ole aviostakaan sen helpompi henkisesti, mutta siinä on sentään molemmilla osapuolilla lain suoja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat