Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukattu mies (ja sen piiip)

Vierailija

Hyvät herrat, miten kohdella miestä jonka miehisyyttä on loukattu? Ts. On kerrottu kuinka hänestä ei ole mihinkään jme....vaikea tilanne kun itse himoitsen häntä mutta piip ei vaan pelitä. Jospa se vika onkin mussa?

Kommentit (10)

Vierailija

Minulle on käyny juurikin noin. Kyllähän  se oli kova kolahdus. Oli tosi vaikeeta lähteä millaiseen seksi suhteeseen. Aika paransi kuitenki haavat ja muut taidot korvasi piipin pienuuden. Eli rohkaisee häntä kehu opasta ja helli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käyny juurikin noin. Kyllähän  se oli kova kolahdus. Oli tosi vaikeeta lähteä millaiseen seksi suhteeseen. Aika paransi kuitenki haavat ja muut taidot korvasi piipin pienuuden. Eli rohkaisee häntä kehu opasta ja helli.

Näin täytyy tehdä, helliä, olla kainalossa ja läsnä. Ap

Vierailija

Pitää muistaa kehua miehen siitintä. Ekanäkemällä voi esimerkiksi huudahtaa, et onpa se iso. Sitten myöhemmin voi kehua jämäkkyyttä, ulkonäköä, pusseja jne. Tuollainen kehuminen tekee todella hyvän säväyksen miehen itsetunnolle varsinkin, jos se on saanut kolauksen aiemmin.

N32v

Musta tuntuu, että keskikokoisella peniksellä varustettu mies lähinnä kiusaantuu tai ainakin pitää naista vähän simppelinä, jos menee kehumaan "oih, kuinka suuri se onkaan" juttuja. Itselläni on tapana puhua vain totuuksia. Sinänsä helppoa, koska jokaisesta peniksestä löytyy jotain aitoa kehuttavaa. Oli se sitten koko, muoto, seisomiskulma, tuoksu, terskan muoto, ihon tuntu, maku jne. Miehen penis on naiselle kokonaisvaltainen kokemus. Ja ainakin läheisen kumppanin kanssa, uskon naisen värkin olevan samanlainen kokemus miehelle. Haavoitettua miestä on silti hyvä lähestyä mahdollisimman pitkälle navan yläpuolella. Kun mies luottaa naisen läheisyyteen, se peniskin kyllä toimii.

Paksuterska

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että keskikokoisella peniksellä varustettu mies lähinnä kiusaantuu tai ainakin pitää naista vähän simppelinä, jos menee kehumaan "oih, kuinka suuri se onkaan" juttuja. Itselläni on tapana puhua vain totuuksia. Sinänsä helppoa, koska jokaisesta peniksestä löytyy jotain aitoa kehuttavaa. Oli se sitten koko, muoto, seisomiskulma, tuoksu, terskan muoto, ihon tuntu, maku jne. Miehen penis on naiselle kokonaisvaltainen kokemus. Ja ainakin läheisen kumppanin kanssa, uskon naisen värkin olevan samanlainen kokemus miehelle. Haavoitettua miestä on silti hyvä lähestyä mahdollisimman pitkälle navan yläpuolella. Kun mies luottaa naisen läheisyyteen, se peniskin kyllä toimii.

Samaa mieltä, mulla menisi kyllä jopa halut, jos nainen alkaisi tuollaisia itsestään selvyyksiä höpöttämään.

N32, ajelen ensi viikolla taas läntistä ohitustietä, olisitko saparot suorana ja perse pystyssä jos kävisin junttaamassa?

N32v

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mulla menisi kyllä jopa halut, jos nainen alkaisi tuollaisia itsestään selvyyksiä höpöttämään.

N32, ajelen ensi viikolla taas läntistä ohitustietä, olisitko saparot suorana ja perse pystyssä jos kävisin junttaamassa?

Tarviiko sitä ees kysyä, aina mä sulle pyllistän:) Onkin ollut ikävä sun herkkumutteria, ihanaa saada taas kunnon jötköä. Mun lorttoani kun ei kovin pienet miehet täytä:D

Vierailija

Tuntuu vaan niin pahalta hänen puolesta..kun on niin loukattu ja varmasti toipuminen kestää. no mä en aio jarrutelka sanoisssani vaan kerron mitä tunnen häntä kohtaan..annan aikaa ja nautin läheisyydestä. Sitten kun seksin aika tulee niin se tulee....

Mutta en myöskään aio ahdistaa häntä nurkkaan..vaan annan ilmaa tarpeeksi.

Vierailija

N32 sanoo: "Tarviiko sitä ees kysyä, aina mä sulle pyllistän:) Onkin ollut ikävä sun herkkumutteria, ihanaa saada taas kunnon jötköä. Mun lorttoani kun ei kovin pienet miehet täytä:D"

Jos naisella on ikävä miehen herkkumutteria, se tarkoittaa, että nainen panee straponilla pyllyyn. Naisen mutteri kun on kansan kielellä pillu, miehen mutteri on perse. Pultilla ruuvataan pilluun ja perseeseen.

Kertokaa lisää noista strapon-leikeistänne.

Täällä taitaakin joku keskustella itsensä kanssa, vai mitä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat