Kaveri vaihtaa facessa profiilikuvaa parin päivän välein.

Vierailija

Onko mun "pakko" tykätä joka kuvasta? Ts loukkaantuuko jos kaikki läheiset ei jaksa peukuttaa Ei vaan tajua tuollaista huomioh*oraamista.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mun kaverilla on kaksi profiilikuvaa, joita vaihtaa aina silloin tällöin. En tajua miksi. Näitä samoja kuvia pyörittänyt siis jo useamman vuoden. Onneksi niissä ne tykkäykset pysyy, kun vaihtaa niitä vaan, ettei tarvi joka kerta tykätä. :D Tää on vielä hirmu fiksu ja mukava tyyppi, joten ei mene mun jakeluun niiden kuvien pyörittely vuorotellen. Voisko joku asiaa harrastava valaista, miksi näin teette? :D

Bautismo de Fuego
Seuraa 
Liittynyt11.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Onko mun "pakko" tykätä joka kuvasta? Ts loukkaantuuko jos kaikki läheiset ei jaksa peukuttaa Ei vaan tajua tuollaista huomioh*oraamista.

Miksi pitäisi tykätä jonkun profiilikuvasta? Jos ei siinä ole jotain koukkua, siis...

Si vis pacem, para bellum

Vierailija

Nyt taas vähän ihmetyttää, mistä kaikesta saa aikaan ongelman. Ei ole pakko seurata sitä kaveria facebookissa. Naisilla vissiin on joku juttu, että kavereiden uutta kuvaa pitää aina käydä kehumassa ja laittamassa jotain sydämiä tms. Muuten ei pysy väleissä vissiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt taas vähän ihmetyttää, mistä kaikesta saa aikaan ongelman. Ei ole pakko seurata sitä kaveria facebookissa. Naisilla vissiin on joku juttu, että kavereiden uutta kuvaa pitää aina käydä kehumassa ja laittamassa jotain sydämiä tms. Muuten ei pysy väleissä vissiin.

no facessa ei seurata, vaan ollaan kavereita. Ja jos oikeassakin elämässä ollaan kavereita niin aika outoa ois kyllä pudottaa facessa pois kaverilistalta, vai mitä.

Totta on, että yleensä huomioh*oraajilla on tosiaan huono itsetunto jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no facessa ei seurata, vaan ollaan kavereita. Ja jos oikeassakin elämässä ollaan kavereita niin aika outoa ois kyllä pudottaa facessa pois kaverilistalta, vai mitä.

Facessa myös nimenomaan seurataan ja jos haluat voit lopettaa "seuraamisen" eli kaverin kuvat, päivitykset ym ei enää näy sun feedissä, mutta pysytte yhä kavereina.
Ot

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facessa myös nimenomaan seurataan ja jos haluat voit lopettaa "seuraamisen" eli kaverin kuvat, päivitykset ym ei enää näy sun feedissä, mutta pysytte yhä kavereina.
Ot

tiedän. Mutta kaverihan sitä ei huomaa, vaan olettaa että jokainen kuva näkyy myös minulle. ...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ot

tiedän. Mutta kaverihan sitä ei huomaa, vaan olettaa että jokainen kuva näkyy myös minulle. ...

Vierailija

Kuka kyttää sitä, kuka on tykännyt uusimmasta profiilikuvasta? Nää kyttääjät vois vaikka harkita sellaisen elämän hankkimista, joissa tykkäysten määrillä tai antajilla ei ole väliä.

Ap: ei ole pakko tykätä kaikesta, eihän ne kuvat edes välttämättä tule fiidiisii. Facebook näyttää vain osan kaikista päivityksistä ja kuvista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat