Kehtaanko ostaa piparkakkutaikinaa jo nyt

Vierailija

aion siis syödä sen sellaisenaan

Kommentit (11)

Vierailija

Tietääkseni sitä ei myydä kassoilta läpi vielä, vaan kassamyyjä ottaa pois sen maksutilanteessa tuollaisilta hätiköijiltä. Mun mielestä olisi hyvä olla esillä lappu siitä koska saa ostaa, jotta säästyttäisiin noilta noloilta tilanteilta kassoilla.

Vierailija

Jos et kehtaa niin osta tarvikkeet taikinaan kaikkien muiden ostosten seassa :D Itse tehty piparitaikina on (jos mahdollista) vielä parempaa kuin kaupan, kun saa laittaa mausteet itselle mieluisissa suhteissa. Mä laitan paljon enemmän pomeranssinkuorta kuin kaupan taikinassa, siitä tulee ihana appelsiininen vivahde. Kannattaa kokeilla myös mustapippuria taikinaan! Toivottavasti en nyt hirveästi huijaa kun sanon että ruotsalaisilla on tapana maustaa pippurilla taikinansa. Ihanan mausteista tulee. Piparitaikina on jostain syystä hankalan taikinan maineessa (?), mutta se on todellisuudessa todella helppotekoinen. 

Me ostettiin eilen jo jouluisia lahjapapereita. Kehtaisin osta piparitaikinaakin, jos sitä valmiina ostaisin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos et kehtaa niin osta tarvikkeet taikinaan kaikkien muiden ostosten seassa :D Itse tehty piparitaikina on (jos mahdollista) vielä parempaa kuin kaupan, kun saa laittaa mausteet itselle mieluisissa suhteissa. Mä laitan paljon enemmän pomeranssinkuorta kuin kaupan taikinassa, siitä tulee ihana appelsiininen vivahde. Kannattaa kokeilla myös mustapippuria taikinaan! Toivottavasti en nyt hirveästi huijaa kun sanon että ruotsalaisilla on tapana maustaa pippurilla taikinansa. Ihanan mausteista tulee. Piparitaikina on jostain syystä hankalan taikinan maineessa (?), mutta se on todellisuudessa todella helppotekoinen. 

Me ostettiin eilen jo jouluisia lahjapapereita. Kehtaisin osta piparitaikinaakin, jos sitä valmiina ostaisin :)

jos taikinan tekee itse ei sitä tee mieli enää syödä kun näkee miten paljon siinä on rasvaa ja sokeria. En ole ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millanen ihminen edes miettii tällästä. 

Niinpä! Toivottavasti aloittaja ei ollut tosissaan kun kysyi "kehtaanko".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat