Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, kadulla tuli vastaan suklaalevyn ja parin irtokarkkipussin näköinen...

s. marjanen
16.10.2015 |

...nainen. Oli ulkonäössä ripaus itsekurin puutettakin.

On se hullua, että toiset haluaa ottaa kannettavakseen kymmeniän kiloja pelkkää rasvaa. Ei voi ainakaan laiskaksi sanoa, mutta epäterveellistähän tuollainen on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä siistiä olla suklaalevyn näköinen. Voisitko kuvailla vähän tarkemmin?

Vierailija
2/8 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tullut jokin virhe otsikkoon, vai ootko vaan aloitellut viikonloppua jo ajoissa? Vai psykoosiko se siellä päässä kolkuttelee. Onneksi et mennyt haukkaamaan palasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se jos ei ole itsekuria niin vaikea se on pitää kiloja kurissa. Itselläkin ongelmaa sen kanssa, mutta kertokaa ihmeessä millä mä sen itsekurin saan. Varmasti mustakin sanottas tuolleen, vaikken mikään jäätävä läski olekkaan. Liikunnan puutteesta tämä ei johdu.

Vierailija
4/8 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan minä. Minulla on suurempiakin suruja kuin ulkomuotoni. Palaan siihen asiaan taas kun minulla on siihen voimia.

Vierailija
6/8 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LSD-lappu tehny näköjään tehtävänsä.

Vierailija
7/8 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö karkkilakkosi mene mielestäsi jo vähän liian tiukaksi, jos alat nähdä suklaita ja karkkeja vastaantulijoissa?

Varo, ettet vahingossa haukkaa vieruskaveriasi metrossa. Ota vaikka porkkana evääksi, niin voit haukata sitä sen sijaan.

Vierailija
8/8 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö karkkilakkosi mene mielestäsi jo vähän liian tiukaksi, jos alat nähdä suklaita ja karkkeja vastaantulijoissa?

Varo, ettet vahingossa haukkaa vieruskaveriasi metrossa. Ota vaikka porkkana evääksi, niin voit haukata sitä sen sijaan.

Mahtava kommentti :) Ajatelkaa jos ap näkee vaikka päiväkotiryhmän retkellä. Katselee kuinka napero karkit pomppivat ohitse ja haukkaa yhtä! Alhaalla linkki naperoista!

http://www.pekaneurohinnat.fi/index.php/makeiset/irtokarkit/hedelmanape…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan