Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heh, kadulla tuli vastaan suklaalevyn ja parin irtokarkkipussin näköinen...

s. marjanen

...nainen. Oli ulkonäössä ripaus itsekurin puutettakin.

On se hullua, että toiset haluaa ottaa kannettavakseen kymmeniän kiloja pelkkää rasvaa. Ei voi ainakaan laiskaksi sanoa, mutta epäterveellistähän tuollainen on.

Kommentit (8)

Vierailija

Onko sulla tullut jokin virhe otsikkoon, vai ootko vaan aloitellut viikonloppua jo ajoissa? Vai psykoosiko se siellä päässä kolkuttelee. Onneksi et mennyt haukkaamaan palasta!

Vierailija

Niin se jos ei ole itsekuria niin vaikea se on pitää kiloja kurissa. Itselläkin ongelmaa sen kanssa, mutta kertokaa ihmeessä millä mä sen itsekurin saan. Varmasti mustakin sanottas tuolleen, vaikken mikään jäätävä läski olekkaan. Liikunnan puutteesta tämä ei johdu.

Vierailija

Se oli varmaan minä. Minulla on suurempiakin suruja kuin ulkomuotoni. Palaan siihen asiaan taas kun minulla on siihen voimia.

Vierailija

Eikö karkkilakkosi mene mielestäsi jo vähän liian tiukaksi, jos alat nähdä suklaita ja karkkeja vastaantulijoissa?

Varo, ettet vahingossa haukkaa vieruskaveriasi metrossa. Ota vaikka porkkana evääksi, niin voit haukata sitä sen sijaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö karkkilakkosi mene mielestäsi jo vähän liian tiukaksi, jos alat nähdä suklaita ja karkkeja vastaantulijoissa?

Varo, ettet vahingossa haukkaa vieruskaveriasi metrossa. Ota vaikka porkkana evääksi, niin voit haukata sitä sen sijaan.

Mahtava kommentti :) Ajatelkaa jos ap näkee vaikka päiväkotiryhmän retkellä. Katselee kuinka napero karkit pomppivat ohitse ja haukkaa yhtä! Alhaalla linkki naperoista!

http://www.pekaneurohinnat.fi/index.php/makeiset/irtokarkit/hedelmanaper...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat