Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puhui unissaan pillusta :D

Vierailija

Heräsin viime yönä siihen, kun miesystäväni alkoi puhumaan unissaan.
Suurimmaksi osaksi puhe oli epäselvää ja erotin vain sieltä täältä sanoja, kuten "pillu". En kehdannut kertoa aamulla hänen puheistaan. Mietin vain, että varmaan kavereidensakin kesken puhuu pillusta yhtä iloiseen sävyyn kuin unissaankin...huhhuh...

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olet pitänyt puutteessa. Puute tulee jo uniinkin, eikö omatunto yhtään soimaa?

Harrastetaan kyllä seksiä päivittäin 1-3 kertaa, tuskin siis puutteessa on...
t.ap

siilitien eliittiä

Tuli mieleen oma traumaattinen lapsuusmuisto. Katsottiin jouluaattona lahjaksi saamaani piirrettyä elokuvaa. Olin seitsemän vanha. Äidin kanssa sain erikoisluvan valvoa kun oli joulu. Isä nukkui olkkarissa vanhempien parvisängyssä, kun yht äkkiä alkoi puhumaan todella lujaa unissaan. Hän melkein huusi "mä nussin teitä kaikkia! Mä työnnän nenäni joka paikkaan!" En silloin ymmärtänyt mitä se tarkoitti ja nauroin vaan unissapuhumiselle. Vanhempana tajusin sitten mitä olin kuullut. Yök!

Vierailija

Tuota olen joskus miettinyt, kun joudun esim. työmatkoilla yöpymään joskus työkaverin kanssa samassa huoneessa. Mulla on taipumus puhua unissani, ja mitä jos joskus puhelenkin jotain tosi härskejä, mistäs sitä tietää! Kylläpä olisi noloa.

Vierailija

Olette molemmat seksiriippuvaisia, jos harrastatte seksiä 1-3 kertaa joka päivä! taitaa suhteenne perustuakin pelkkään seksiin. Ei ihme, ettei muusta untakaan näe, kun ei elämään muuta mahdu näemmä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olette molemmat seksiriippuvaisia, jos harrastatte seksiä 1-3 kertaa joka päivä! taitaa suhteenne perustuakin pelkkään seksiin. Ei ihme, ettei muusta untakaan näe, kun ei elämään muuta mahdu näemmä.

Ei vitsi oletko kateellinen siitä, kun toisilla on aktiivinen seksielämä? :D Minusta  1 kerta seksiä päivässä on ihan normaalia, useamman kerran harrastetaan sitten vapaapäivinä, kun on enemmän aikaa... t.ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat