Voi luoja että hävettää, vastasin kun miehen numerosta soitettiin ja...

Vierailija

luulin että hän soittaa kun oli puhe eilen illalla että olisi vähän petipuuhia illalla. Oli lähtenyt pyöräilemään kauppaan ostamaan viiniä ja minä laittelin siinä illallista.

Meillä on sitten sellaiset vähän vitsillä tehdyt "seksinimet" vastasinpa sitten puhelimeen "Kiimapupu täällä jo odottaa"

No luurista kuuluikin *Pertti Lampinen tässä hei, löysin tän puhelimen tästä *****kadulta maasta ja soitin tähän ensimmäiseen numeroon niin kenelle mahtaa kuulua"

Jotain yritin siinä sopertaa että joo hehe tuo oli tuommoinen vitsijuttu ja että tähän *****katu viitoseen voit palauttaa jos siinä lähellä olet, mieheni puhelin se on.

Oli tippunut siihen vähän matkan päähän silloin kun oli lähtenyt pyörällä kauppaan.

Olin varmasti mukavan värinen kun hän palautti puhelimen. Tyrkytin kympin seteliä mutta mies sanoi ettei missään nimessä. Virnuili myös mielenkiintoisesti eli ei tarvinnut pähkäillä oliko kuullut vastaukseni oikein...

En enää ikinä ikinä ikinä vastaa puhelimeen muuta kuin omalla nimelläni. No, ainakin toivottavasti piristin hänen päiväänsä :D

Kommentit (12)

Vierailija

Mulle kävi muuten samalla tavalla, mutta satuin olemaan superraivona miehelleni. 

Karjuin luuriin, että SAATANAN AMEEBA, ÄLÄ KOSKAAN SOITA ENÄÄ TÄNNE MULKKU PERKELE! Sitten katkaisin puhelun. 

Sen verran sitkeä ihminen, että oli soittanut miehen äidille seuraavaksi ja puhelin löysi perille sitä kautta.... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi muuten samalla tavalla, mutta satuin olemaan superraivona miehelleni. 

Karjuin luuriin, että SAATANAN AMEEBA, ÄLÄ KOSKAAN SOITA ENÄÄ TÄNNE MULKKU PERKELE! Sitten katkaisin puhelun. 

Sen verran sitkeä ihminen, että oli soittanut miehen äidille seuraavaksi ja puhelin löysi perille sitä kautta.... 

No tää oli todella hauska. Paljon hauskempi kuin ap:n. :D

Vierailija

7, ei meillä ainakaan. ihan normaalisti näyttö aukeaa kun painaa kolmea näppäintä. Tuollainen nokian kapula on eikä älypuhelin. Toki siihen sellaisen saa muttei haluta kun menee muuten hankalaksi koko ajan näpytellä jotain koodia.

Ap

Vierailija

Suomalaiset usein sen verran rehellisiä, että hyvä vain, jos puhelimeen on vapaa pääsy. Olen parikin kertaa tavoittanut omistajan tällä systeemillä. 

Kauhean korkea kynnys olisi johonkin löytötavaroihin poliisille lähteä kiikuttamaan. Olisi voinut jäädä tekemättä. 

Toisaalta riski on sitten se, että löytää joku vähemmän rehellinen.... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oisit tarjonnut pinppiä, eikä kymppiä :D

Tai pinppiä JA kynppiä. Olisi Lampisen Pertin koko loppuvuosi pelastettu. :) Olisitte ottaneet Pertin mukaan touhuihin.

Vierailija

Itselläni kännykkä lukossa, eli sillä ei voi soitella kuin hätäpuhelun. Mutta lukitusnäytössä lukee pari puhelinnumeroa, jonne voi soittaa omalla puhelimella, jos tilanne sellaista vaatii.

Ei tapahdu seksilapsuksia :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat