Päästäisitkö lapsesi ateisti perheeseen yökylään?

Vierailija

kyse siis ala-asteikäisestä. Pelottaa vähän lapsen puolesta, vaikka ei tietysti saisi syrjiä ketään uskonnon perusteella.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tietysti päästäisin. Ateistit ovat mukavia, avoimia ja älykkäitä ja erittäin hyvän moraalin omaavia. Pahin mitä voi tapahtua on että jotain lapseesikin tarttuu ja hän pääsee lopulta eroon kuolemankultista ja kykenee lopulta kriittiseen ajatteluun :)

Vierailija

Mitä oikein kuvittelet ateistiperheissä tapahtuvan? :D Raamattujen polttamista, vihakirjeiden kirjoittelua kristityille ja uskisperheen lapselle suoraan naureskelua tuskin on kauhean monilla iltaohjelmassa...

Vierailija

Enpä ole koskaan muistanut kysyä mitä uskontoa edustavat lasteni kaverien perheet, jonne ovat yökylään menneet. Ei ole käynyt mielessäkään :O Ja kaikki on hengissä selvinneet...Oikeasti!

Huhh

Tietääpähän, ettei nykymaailmassa kannata huudella uskonnollisesta vakaumuksestaan jos näin typeriä ihmisiä on olemassa. Vaan huudanpa silti; olen ATEISTI. Ja äiti. Voi kamala sentäään!

Neitsyt Maria

Ateismihan ei ole uskonto... mutta siis; päästäisin lapseni minkä tahansa uskonnon "edustajan", tai sitten ateistin luo, kunhan eivät tyrkyttäisi valintojansa.
Tosin tämä oli kyllä tosi paska "provo"

Vierailija

Älä päästä. Itse olen uskonnollisesta perheestä. Tutustuin yläasteella tyttöön, joka oli ateisti-perheestä. Tytön äiti oli todella rempseä tyyppi, ja huomasin ateisteilla olevan hauskempaa. Pikkuhiljaa aloin kyseenalaistaa uskoni... nyt olen ollut kymmenen vuotta ateisti, eikä paluuta ole.

Vierailija

Mieluiten päästän ateistin kotiin. Aina parempi, jos talossa on lisäksi aseita. En halua omalle tenavalle uskonnollista propagandaa ja aseenomistajat ovat tutkitusti lainkuuliaista väkeä.

Vierailija

Kyllä, mutta en koskaan päästäisi aivonpesijä kristityille. Kieroja kuin korkkiruuvit. Täysin vieraantuneita todellisuudesta koska eläneet koko elämänsä pää muovipussissa. Paha happivaurio kaikilla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat