Halutaanko enää omaa omakotitaloa, koiraa, autoa ja kaksi lasta?
Olenkohan ainut, joka nykyisin ajattelee näin. Lapsena haaveilin siitä, että minulla olisi iso hieno omakotitalo ja oma auto, jolla pääsisi paikkoihin. Nyt aikuisena käytän mieluusti busseja, koska auto on kallis ja en edes oikein välitä ajamisesta. En enää haaveile edes omakotitalosta, vaikka yksityisyydestä pidänkin. En vaan halua pistää jotaijn järkyttävää summaa johonkin taloon, jonka omistaisin, kun voin aivan hyvin asua vuokrallakin. Lapsiakaan en halua, kauhea rahasyöppö ja estävät matkustelua ja mahdollista työmatkailua. Eläimistä puhumattakaan.
Onko ihmisille enää haaveissa tuo perus omakotitalo, auto, kaksi lasta ja koira? Onko ihmisten haaveet jo muuttuneet ja jos on, niin miksiköhän näin on käynyt?
Kommentit (24)
Mä haluan omakotitalon ja sinne oman luolan, jossa on videotykki, viimeisen päälle pelivehkeet ja baarikaappi. Lapsia enintään kaksi ja haaveilen vanhasta mersusta. :)
N24
Mä haaveilen maatilasta lehmineen, vielä yhden lapsen kun saisin niin unelma ois siinä.
Minä haaveilen isommasta asunnosta kantakaupungista. Ja vielä kolmannesta lapsesta...:)
Sen olen huomannut että isommat perheet on nykyisin pop.
En halunnut niitä. Olen elämääni hyvin pettynyt, kun mulla on ne, eikä mitään hienompaa. Oikeasti!!! Olisin halunnut SEN LISÄKSI mielenkiintoisen uran, hevosen, miehen, johon tunnen intohimoista rakkautta ja työn, jossa voin matkustella ja tutustua uusiin ihmisiin aina kun niin haluan. Tämä jumitus täällä ja työ nuijaduunissa on ihan paskaa.