Mies sanoi toisesta naisesta "sitten alkaisi muna seisoa"

Vierailija

Mies ajaa rekkaa ja puhui puhelimessa pomonsa kanssa että kenen kyydissä yksi nainen kulkee. Kuulin kun mies puhui puhelimeen "Ei sellaista likkaa voi kyytiin ottaa, sittenhän alkaisi muna heti seisoa" 

Ei tiedä että kuulin. Minä en ilmeisesti liian vanhana (34v) enää kelpaa. Mitä tekisitte? Kerronko miehelle että kuulin mitä sanoi? Meillä ei ole ollut miehen kanssa seksiä neljään kuukauteen.

Olen 165cm/58kg, isot rinnat, hoikka ja pitkät hiukset. Pidän huolta itsestäni.

Masentaa ja itkettää.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vai kyselet olisiko hyvä puhua miehen kanssa? Mitäs luulisit? Miksi olette yhdessä? Olisiko paras ihan suosiolla erota? Sinun ulkonäölläsi ei ole mitään merkitystä miehen munan asennon kanssa, eiköhän syys seksittömyyteen löydy muualta. Itke rauhassa siis ja selvitä asia naamatusten miehen kanssa. Eikä vain tämä muna -juttu, vaan koko suhteen tilanne ja tulevaisuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies ajaa rekkaa ja puhui puhelimessa pomonsa kanssa että kenen kyydissä yksi nainen kulkee. Kuulin kun mies puhui puhelimeen "Ei sellaista likkaa voi kyytiin ottaa, sittenhän alkaisi muna heti seisoa" 

Ei tiedä että kuulin. Minä en ilmeisesti liian vanhana (34v) enää kelpaa. Mitä tekisitte? Kerronko miehelle että kuulin mitä sanoi? Meillä ei ole ollut miehen kanssa seksiä neljään kuukauteen.

Olen 165cm/58kg, isot rinnat, hoikka ja pitkät hiukset. Pidän huolta itsestäni.

Masentaa ja itkettää.

Tökerö mies. :( Puhelimessa toiselle äijälle rasvaisten juttujen puhuminen ei silti tarkoita että sinussa olisi vikaa. Mikäli oikein ymmärsin teidän seksitön kausi johtuu nimenomaan miehestä? Miehellä voi olla nyt jotain seksuaalista ongelmaa; impotenssia, haluttomuutta. Mutta sitä ei missään nimessä muille miehille paljasteta vaan puheissa esiinytään edelleen himokkaana ja kykenevänä orhina. En ihmettelis vaikka rehentely nimenomaan korostuis silloin kun kaikki ei pelitä kuten pitäis.

Oletteko jutelleet tuosta seksittömyydestä? Ota puheeksi, samalla voit mainita että susta tuntui pahalta kuulla miehesi letkautus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

1, miehellä ei seiso. En tiedä oliko sitten vaan rehvastelua kaverilleen että muka seisoisi. Ehkä yritti esittää kovaa tms.

Ap

Saattaisiko este ollakin henkisellä puolella? Jos onkin fantasioita kyseisestä naisesta, jonka on "rankannut" itsensä ulottumattomiin, niin pelkää nolaavansa naisen edessä itsensä - nainen näkisi tahattomasti, että miestä kiinnostaa, mutta kun mies uskoo, että ei ole naisen tasoinen = nolo tilanne edes kuolata naista. 

Vierailija

Aika äklöä puhetta, mutta oikeesti ei mitään uutta. Tollasta schaissee äijät monesti keskenään suoltaa, eivätkä välttämättä tarkoita sillä mitään.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Kohennapa itsetuntoasi. Ryhdisty nainen äläkä anna miehesi sanojen vaivata sinua.. Kertoo hänestä hyvin paljon, kun tuollaisia möläyttelee työasioissa.

Kannattaa ottaa asia puheeksi miehen kanssa ja jutella asiat halki. Eihän tuosta muuten mitään tule.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Voi hele. Joo taas näitä itsetunto-ongelmaisia. Jos mies noin vaivaa niin potkase pihalle ja hommaa uus. Miehiä tulee ja menee. Ei niihin jumittua kannata, varsinkin kun ne alkaa vittumaisiksi. Time to move on

Vierailija

Voi tsiisus taas. Vai pitäisi miehen olla vastuussa ap:lle kaikista sanomisistaan! :D Kyllä minäkin voin ihan huoletta sanoa ystävälleni vaikka että joku mies on aika siisti tapaus ja saatan nauraa myös kuinka housut märkinä miestä mietin tai jotakin muuta vastaavaa. Ja olen ehdottoman naimisissa. Saahan sitä höpöttää. Rauhoitu ap ja älä ole hysteerinen!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat