Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneton

Vierailija

Hei.
Poikaystäväni polttaa kanmabista. Vihaan sitä koko touhua en voi sitetää sitä. Rupee ahistaa aina kun joku puhuu siit mulle tai näyttää sitä.
Syy on se et oon ite kokenu perheessä paljon helvettiä. Kattelin ku faija narkkas joka vitun päivä. Aina kun poikaystävä mainitsee jotain kannabiksesta niin alkaa ahistaa ja rupeen vaan kelaa niit asioit millo kattelin faijaa ku sil on nuppi sekasi. Mun poikaystävä aina kysyy syyn miks se ei haluu mun kuulevan mitää kukast. Oon kertonu sen joka vitun kerta ja silti se vaan jatkaa sitä. Ja eniten muo satuttaa se et joudun aina palaa niihin menneisii vaik se tietää kaiken jo. Aluks oli vaikeet hyväksyy mut sit annoin vaa olla. Mut mun seuras ei poltella. Muo ei kuunneltu mun tunteit ei ajatella yhtää. Mitä vittua teen. Tää pursoo vaa pahemmaks kokoaja. Jätkä saa joka kerta unihalvauksen ku oon niil yöt. Se ei suostu lopettaa oon yrittäny auttaa sitä mut ei. Äitinsa sai tietää ku oli löytäny 500euron ees hasista rööki askist komeron lattialt ku oli imuroinu. Voi saatana mikä sota siit synty ku se tuli kotii.
Mun poikaystävä on ruvennu käymää muhu käsiks. Vetää vtulliset kilarit jos otan mun puhelimen ja rupeen selaa facebookkii..? Se ottaa aina mult sen pois ja raivoo etten saa käyttää sitä. En ymmärrä mitä mun pitäs tehä? Viimeviikonloppuna oltii juomas ku olin poikaystäväl yöt. Oli siin humala pääl mut sit sain jonku saatananmoisen idean ja lähin polttaa jätkänkans paukut. Meni minuutti kaks kolme ni rupes pyörii pääs. Kaikki vaa hidastu ja pää rupes painaa tonneja. Jähmetyin kokoaja kelaa asioit mut en ees tienny mitä mietin? Ahisti iha vitusti jokainen auto mikä tuli ja jokane ihmine. Olo vaa pahentu. Menin vaa johki mielentilaa olin vaa hiljaa silmät vaa meni ylös alas. Ihanku maa ois liikkunu. Olin menos röökille kavereittenkans ni lähin juoksee tielle ja sit laatta lens. Monta kertaa. Olin jotenki vitunmoises shokis halusin vaa makaa. En halunnu et kukaa koskee muhu. Muo yritettii nostaa kieltäydyin koska huono olo ja ahistuneisuus.
Otin jonku 5 hatsii? Onks se normaalia? Nyt muo ahistaa ihan kokoaja en tiiä kelle puhuisin täst ku kukaa ei tiiä ja kaikki tietää etten koskis siihe paskaa.. oon iha jumis en saa nukuttuu ruokahalu jotenki flippaa. Mitä mun pitää tehä?

Kommentit (2)

Vierailija

Jättää narkkipoikakaveri, raitistua itsekin. Ruveta käymään vaikka kuntosalilla ja yrittää hakea töihin. Mene hakemaan apua vaikka etsivästä nuorisotyöstä. Syrjäydyt tuota menoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat