Lapsi haluaisi että isänsä tulisi jo töistä.t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Mitä te teette jos lapsenne soittelee jatkuvasti isälleen että koska hän tulee töistä? entä kun lapsi kaipaa isäänsä? mies ehkä klo 19 tai 20 taas töissä.

Kommentit (10)

Vierailija

Miksi kirjoittelet tänne täyttä kuraa. "Kävin kaupassa ja kusella" "Pihalla on autoja prkissa ja joitakin tiellä kulkee". ? Niin miksi?

Vierailija

Lisään vielä että sun homma on käskeä sitä lasta olemaan häiritsemättä ja kertoa milloin isä tulee. Meillä on sallittu yks tuollainen milloin tuut kotiin jos lapsi on yksin kotona eikä satu muistamaan mikä työvuoro on. Silloin saa soittaa aina kun on hätä tai muuta oikeaa asiaa eli on päässyt kotiin tai lähdössä kaverille,mutta montaa milloin tuut puhelua ei katsota hyvällä.

-2

Vierailija

Sanon lapselle, että isä tulee töistä vasta illalla ja - klo 16:43 - kehotan lasta menemään kavereidensa kanssa ulos leikkimään.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Sanon lapselle, että isä tulee töistä vasta illalla ja - klo 16:43 - kehotan lasta menemään kavereidensa kanssa ulos leikkimään.

Ei mun lapsella ole kavereita.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, nytkö tänään on näin? Ei tästä kovinkaan kauaa ole, kun teillä oli koti liian pieni kavereiden tulla synttäreille, kerroit lapsesi olevan sosiaalinen ja että hänellä on kavereita jne.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, nytkö tänään on näin? Ei tästä kovinkaan kauaa ole, kun teillä oli koti liian pieni kavereiden tulla synttäreille, kerroit lapsesi olevan sosiaalinen ja että hänellä on kavereita jne.

Koulussa on kavereita mutta naapurien lapset eivät leiki hänen kanssaan. Ja niitä koulukavereita oli synttäreillä eivät asu ihan tässä lähellä kuten naapurit ja lapsensa.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat