Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaisa Liskin "rankka lapsuus".

Vierailija

https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ohhoh-Kaisa-Liskin-kirjakohu-paisuu/1085185

Tämän päivän lehdessä Liski avautuu rankasta lapsuudestaan. Lähipiirin mukaan heidän perhe elämänsä oli kuitenkin normaalia ja jopa parempaa kuin monella muulla heidän lähipiiristään.

Mitä olette mieltä tästä uutisesta?

Kommentit (8)

Vierailija

En lukenut uutista, mutta niin me vain tulkitsemme elämää eri tavalla. Täysin samat asiat voi vaikuttaa ihmisiin ihan eri tavalla. Kaikki ei myöskään aina ole sitä, miltä ulospäin näyttää.

Vierailija

OT:

Mitäs Kaisalle kävi silloin lastensa isän kanssa? Mua on se mietityttänyt. Sillähän oli pientä julkkisstatusta jo kasarilla ja sitten bang, hävis. 

Julkkis topchefissä antoi voittopoittinsa turvatalolle tms. koska hänkin on elämässään apua joutunut sieltä hakemaan ja hyvää apua saannutkin. Uteluttaa!

Vierailija

Mikä toiselle on alkoholismia ja mikä ei.. Lapsestahan se voi tuntua, että äiti on koko ajan viinilasi kädessään vaikka lipittäisi yhden lasillisen parina iltana viikossa.

Toinen muksu ei hätkähdä, vaikka loota toisensa jälkeen hupenee, kun on nukkumassa.

Vierailija

Harvoinhan ne ulkopuoliset tietävät siitä sairaasta perhehelvetistä, mitä kulissien takana on käynnissä. Narsistit ja alkoholistit ovat hyviä rakentamaan ulkokultaiset kuoret joiden sisällä on sitten hyvä toteuttaa omaa todellista luonnettaan ja pahuuttaan. Ja muiden perheessä on vain pakko häpeän, uhkailujen ja syyllisyyden vuoksi noudattaa samaa käsikirjoitusta.

Itse olen kasvanut koko lapsuuteni narsistisen alkoholisti-isän kiusattuna. Vain harva uskoisi niitä kauheita asioita, joita itse olen joutunut kokemaan ja näkemään. Ulospäin narsku oli aina niin aurinkoinen ja "normaali".

Mun sympatiat on Kaisan puolella vaikkei hänkään varmaan ole mikään perinteisellä tavalla "helppo" ihminen. Mutta voiko tuollaisen lapsuuden ja noiden kokemusten jälkeen helppo tai tavallinen ollakaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

OT:

Mitäs Kaisalle kävi silloin lastensa isän kanssa? Mua on se mietityttänyt. Sillähän oli pientä julkkisstatusta jo kasarilla ja sitten bang, hävis. 

Julkkis topchefissä antoi voittopoittinsa turvatalolle tms. koska hänkin on elämässään apua joutunut sieltä hakemaan ja hyvää apua saannutkin. Uteluttaa!

Lahjoitti rahat ensikodille, joka on eri asia kuin turvakoti, vaikka monessa paikassa onkin yhdistetty. Eiköhän Kaisa Liski ole ollut teiniäiti ja saanut ensikodista tukea siinä kohtaa elämässään.

Vierailija

Kiitos vitos-kutonen tarkennuksesta. Niin kaukausia asioita, ettei pysy nimikkeet näpeissä.

Tuosta väitetystä alkoholisoituneesta äidistä vielä, että paljonhan Kaisa aina kiittelee ja muistelee isoäitiään, joka on ollut selkeä mentoori hänelle. Sellaisella lämmöllä puhuu ja rakkaudella puhuu.

Hauska tuo, että seiskan toimittaja soittelee kaisan äidille: "onko viina maistunut? No, oletko alkoholisti?" Kuinka moni alkoholisti myöntää olevansa? - yleensä ne, jotka ovat kuivilla olleet vuosia.

Vierailija

Joo samaa mieltä ei se ulospäin näy.

Itse elänyt väkivaltaisessa kodissa lapsuuden ja melkein nauroin ääneen kun vanha koulukaverini sanoi että olivat olleet kateellisia minulle...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat