Tekisin vaikka joka päivä, jos sitä joku täällä söis. Äidilläni ovat syöneet ja pyysivät, etten ikinä kiusaa heitä semmoisella ruualla. Keleet! Ei ne syö silakkapihvejäkään, mutta niitä mä teen, ne on omaa herkkua. Saavat sitten kasvispihvejä muusin kanssa.
Ehkä neljä kertaa vuodessa. Kaikki syövät mielellään. Se on herkkua, kun sen oikeista aineista huolella tekee.
En ikinä.
Tekisin vaikka joka päivä, jos sitä joku täällä söis. Äidilläni ovat syöneet ja pyysivät, etten ikinä kiusaa heitä semmoisella ruualla. Keleet! Ei ne syö silakkapihvejäkään, mutta niitä mä teen, ne on omaa herkkua. Saavat sitten kasvispihvejä muusin kanssa.
En ole koskaan tehnyt. Muita laatikoita ja kalaruokia kyllä teen, mutta tämä herkku ei uppoa kehenkään meistä.
Onneksi se on myös säilynyt perinteisenä aika hyvin, kun sitä vertaa karjalanpaistiin, joka nykyään voi olla ihan mitä lihapataa tahansa.
En ikinä! Lapsuudessani olen kakonut tarpeeksi niitä pieniä ruotoja kurkustani. Omaa lastani ei halua kiduttaa moisella ruualla...
En koskaan. En myöskään koskaan tee mitään muita kalaruokia.
T: vakavasti kala-allergisen vaimo