Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 15v syödä noita skyr proteiinijuttuja

Vierailija
15.10.2015 |

olen ehdottanut rahkaa ja sen päälle marjoja- kuulemma nopeampi ja helpompi juttu noi skyrit- ostanko vai mitä tilalle

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ne on K-18 juttuja noi skyr jutut. Niitä syömällä näkee eroottisia K-18 unia.

Vierailija
2/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Skyr on rahkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta toki kaikkea kohtuudella. Sisältävät paljon makeutusaineita ja/tai sokeria.

Vierailija
4/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuoriso aloitti rahkan syönnin skyrillä, mut aika pian siirtyivät tavan rahkaan. Laittavat rahkaa, maustamatonta jugua ja pakastemarjoja tai rahkaa ja mehukeittoa.

Vierailija
5/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välität, et välitä skyrriä alaikäisille.

Vierailija
6/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 15v syö niitä ja nyt 5v on myös innostunut. Eipä ole tullut mielenkään että eivät voisi niitä syödä, miksi ei?

Vierailija
7/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama maku on sokeriton

Vierailija
8/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä purkista voi lukea ainesosaluettelon. Sitten voi ihan itse miettiä voiko syödä vai ei.

Vierailija
9/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama maku on sokeriton

Sisältää muita makeutusaineita. Sukraloosia, asesulfaami K:ta.

Vierailija
10/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa ei ole, vaan skyriä. Skyr ei siis ole tuotemerkin, vaan itse tuotteen nimi. Se on juustoa, ei rahkaa.

Vierailija
11/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sukraloosi-asesulfaami k -versioita en haluaisi kuvitteellisten lasteni syövän edes teini-ikäisinä.

Vierailija
12/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa ei ole, vaan skyriä. Skyr ei siis ole tuotemerkin, vaan itse tuotteen nimi. Se on juustoa, ei rahkaa.

Hä? Rasvatonta juustoa? Se on hapanmaitotuote, eikä mikään juusto. Ja kyllä, Skyr on tuotemerkki. Jos se ei ole rahka, niin on se ainakin rahkamainen.

Vierailija
13/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skyr on islantilainen hapanmaitotuote, hyvin lähellä rahkaa. Tiedän kyllä mitä skyr on.

Vierailija
14/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skyrin myyminen Suomessa looetetaan, koska valmistaja on ominut yleiskielen sanan (skyr = rahka ruotsiksi) omaksi tuotemerkikseen. Oli uutisissa viime viikolla.

Vierailija
15/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Rasvatonta juustoa? Se on hapanmaitotuote, eikä mikään juusto. Ja kyllä, Skyr on tuotemerkki. Jos se ei ole rahka, niin on se ainakin rahkamainen.

Skyr on islantilainen tuote, jonka nimi on skyr. Se, että siitä on muissa maissa tehty tuotemerkki, ei muuta sitä tosiasiaa, että itse tuote on skyriä. Ja skyr ei ole rahkaa, vaan juustoa. Rahkamaista toki, mutta juustoa.

Vierailija
16/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahkan ja tuorejuuston väli on ehkä häilyvä, mutta ainakin Islannissa Skyriä pidetään juustona. Voihan suomalainenkin tuorejuusto tai raejuusto olla rasvatonta.

Vierailija
17/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skyrin myyminen Suomessa looetetaan, koska valmistaja on ominut yleiskielen sanan (skyr = rahka ruotsiksi) omaksi tuotemerkikseen. Oli uutisissa viime viikolla.

:D Ai että skyr on rahka ruotsiksi? Salli mun nauraa! Skyr on islantia ja tarkoittaa skyriä.

Vierailija
18/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.makuja.fi/artikkelit/5335942/ajankohtaista/ei-ole-luokiteltu…

"Skyr Finland Oy:n johtaja Miikka Eskolan mukaan Skyr voidaan nähdä rahkana.

– Suomessa tuote kuuluu rahkakategoriaan brändinä. Teknisesti se kuuluu siis rahkoihin. Skyr ei ole jogurttia, vaan lähempänä rahkaa, Eskola sanoo."

Vierailija
19/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuressa osassa maailmaa (ja jopa Eurooppaa) rahkakin lasketaan tuorejuustoksi.

Vierailija
20/20 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi syödä, mutta kannattaa katsoa purkin kyljestä että sisältääkö makeutusaineita, ne kun ei tee kenellekään hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi