Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 15v syödä noita skyr proteiinijuttuja

Vierailija

olen ehdottanut rahkaa ja sen päälle marjoja- kuulemma nopeampi ja helpompi juttu noi skyrit- ostanko vai mitä tilalle

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Meillä nuoriso aloitti rahkan syönnin skyrillä, mut aika pian siirtyivät tavan rahkaan. Laittavat rahkaa, maustamatonta jugua ja pakastemarjoja tai rahkaa ja mehukeittoa.

Vierailija

Meillä 15v syö niitä ja nyt 5v on myös innostunut. Eipä ole tullut mielenkään että eivät voisi niitä syödä, miksi ei?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muutama maku on sokeriton

Sisältää muita makeutusaineita. Sukraloosia, asesulfaami K:ta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi? Skyr on rahkaa..

No itse asiassa ei ole, vaan skyriä. Skyr ei siis ole tuotemerkin, vaan itse tuotteen nimi. Se on juustoa, ei rahkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa ei ole, vaan skyriä. Skyr ei siis ole tuotemerkin, vaan itse tuotteen nimi. Se on juustoa, ei rahkaa.

Hä? Rasvatonta juustoa? Se on hapanmaitotuote, eikä mikään juusto. Ja kyllä, Skyr on tuotemerkki. Jos se ei ole rahka, niin on se ainakin rahkamainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skyr on islantilainen hapanmaitotuote, hyvin lähellä rahkaa. Tiedän kyllä mitä skyr on.

Pois myynnistä

Skyrin myyminen Suomessa looetetaan, koska valmistaja on ominut yleiskielen sanan (skyr = rahka ruotsiksi) omaksi tuotemerkikseen. Oli uutisissa viime viikolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Rasvatonta juustoa? Se on hapanmaitotuote, eikä mikään juusto. Ja kyllä, Skyr on tuotemerkki. Jos se ei ole rahka, niin on se ainakin rahkamainen.

Skyr on islantilainen tuote, jonka nimi on skyr. Se, että siitä on muissa maissa tehty tuotemerkki, ei muuta sitä tosiasiaa, että itse tuote on skyriä. Ja skyr ei ole rahkaa, vaan juustoa. Rahkamaista toki, mutta juustoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat