Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet aloittanut joulunajan valmistelut...?

Vierailija
15.10.2015 |

- Lahjojen hankinta ja pakkaus

- Joulupyhien kyläilyaikataulutus

- Kaappien siivous

- Ruokien valmistus ja pakastus

- Vaatevalinnat

- jne...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka yhtään varmaa maailmanloppua ole enää luvassa ennen ensi joulua? Jos edes yksi löytyy, niin sittenhän joulun valmistelu on sangen tyhmää.

Vierailija
22/26 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin itselleni juuri pari viikkoa sitten matkan jonne lähden jouluaattona ja se on maassa missä ei juhlita joulua.

Olen kuitenkin suunnitellut jo joululahjoja ja kyläilyä kotipaikkakunnalle viemään lahjoja ennen joulua. Mitään hankintoja en ole tehnyt vielä kuitenkaan (paitsi matkalta viime kuussa pieniä tuliaisia jotka liitän joululahjoihin).

Kynttilöitä olen alkanut polttaa ja tekisi mieli kuunnella jo joululauluja :D

Ensimmäiset joululahjat hommaan vielä varmaan tämän kuun aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laskettu aika aaton aattona, joten sukulaiset on ilmoittaneet, että tulevat meille ruokien kanssa. Jos en ole pyhiä sairaalassa.

Muusta ei siis tarvitse huolehtia kuin joulukuusesta ja muista koristeista. Ja ne ehtii myöhemmin.

Vierailija
24/26 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjoiksi olen neulonut kasan villasukkia aikuisille lahjottaville, omille ja muille lahjottaville lapsille olen ostellut pikkuhiljaa lahjoja pitkin vuotta. Muutama on silti vielä hankittava kunhan saa joulupukin kirjeet omilta lapsilta. Joulukalenterit on ostettuna jo. Siivousta ja ruokaa ei ole tarvetta suunnitella, menemme anoppilaan jouluksi tänä vuonna. Vaatevalinnat tässä alkaa tietysti stressata.

Vierailija
25/26 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua on kiva alkaa fiilistelemään jo marraskuussa. Ei meillä joulunpyhiin ole ladattuna suurempia odotuksia, ollaan miehen kanssa kaksin ilman kyläily-hössötöksiä ja möhnönetään vaan ihan rauhassa. Yleensä syödään hyvin, pelataan konsoli- ja lautapelejä, luetaan, saunotaan ja ulkoillaan.

Pimeä vuodenaika kuluu leppoisammin, kun aloittaa jouluiset asiat jo ennen pyhiä. Kaivelen tämän kuun lopulla ulkovalot parvekkeelle. Olen ostanut Jouluun sopivia tuoksukynttilöitä ja tuikkuja vinon pinon, joita nyt jo polttelen. Pipareita ja glögiä aion nauttia pitkin loppuvuotta silloin, kun tekee mieli.

Lahjoja voisi kyllä alkaa jo miettimään ja katselemaan. Onneksi niitäkään ei tarvitse kovin monelle hankkia.

Vierailija
26/26 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Just lykkäsin kinkun uuniin ja piparitaikina jähmettymässä jääkaapissa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi