Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Kysymys paketin palautuksesta postiin!?

Vierailija

Olen tilannut tuotteen eräästä suomalaisesta verkkokaupasta jonka olen maksanut verkkopankissa ennen tuotteen saapumista. Paketti tuli Matkahuollon kautta Siwaan. Sain sieltä jonkun kuiten tuotteen lunastuksesta(?), olinhan maksanut jo sen etukäteen niin maksukuitti se ei ollut. En nyt löydä tuota kuittia mistään. Kysymys siis että tarvitsenko tuon kuitin kun vien paketin postiin palautettavaksi?? Paketissa on tietenkin mukana kaikki asianmukaiset palautuslaput yms.täytettynä.

Kommentit (3)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut tuotteen eräästä suomalaisesta verkkokaupasta jonka olen maksanut verkkopankissa ennen tuotteen saapumista. Paketti tuli Matkahuollon kautta Siwaan. Sain sieltä jonkun kuiten tuotteen lunastuksesta(?), olinhan maksanut jo sen etukäteen niin maksukuitti se ei ollut. En nyt löydä tuota kuittia mistään. Kysymys siis että tarvitsenko tuon kuitin kun vien paketin postiin palautettavaksi?? Paketissa on tietenkin mukana kaikki asianmukaiset palautuslaput yms.täytettynä.

Et tarvitse. Onhan palautus tosiaan postiin eikä matkahuollon kautta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse. Onhan palautus tosiaan postiin eikä matkahuollon kautta?

Siinä palautuslapussa joka laitetaan paketin sisään, lukee että postiin. Samassa Siwassa johon tuotteen palautan on sekä Matkahuollon että Postin pisteet.. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat