Apua, onko mies pettänyt vai olenko vain vainoharhainen?

Vierailija

Olin tyhjentämässä lakanakoria pesukoneeseen ja huomasin yhdessä lakanassa  ja tyynyliinassa jotain pinkkiä/punaista värjäymää. Tiedän, että yhdellä miehen kaverin vaimolla on tuollainen värjätty tukka ja mulle tuli heti kauhuajatus, että se nainen on nukkunut niissä lakanoissa... :( En yhtään osaa sanoa, milloin nuo lakanat on koriin heitetty, kun pyykkiä oli aika paljon rästissä. Mutta siis, voiko tuollainen vain yhdellä alueella oleva pläntti tulla mistään muusta, kuten paidasta tms.? Meillä tosin taida olla mitään tuonvärisiä vaatteita. :(

Kommentit (15)

Vierailija

Onko ihana elämä kun on niin paranoidinen, epävarma ja huonoitsetuntoinen, että yhdestä tahrasta heti ensimmäinen ajatuksesi on, että miehesi on uittanut munaansa jossain tutussa naisessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Värjätystä tukasta tuskin tulee mitään länttiä lakanaan.

Värjäsin vuosia hiuksia punaisiksi ja sen perusteella voinen korjata, että kyllä voi tulla. Värjäymiä saattoi tulla, jos hiukset oli vasta vähän aikaa sitten värjätty ja meni nukkumaan hiukset märkänä tai hikoili paljon. Ei paljoa, mutta tunnistettavasti kuitenkin.

Tämä ei yksin todista mitään, mutta kyllä hiuksista (punaisista) voi tulla väriä lakanaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värjätystä tukasta tuskin tulee mitään länttiä lakanaan.

Värjäsin vuosia hiuksia punaisiksi ja sen perusteella voinen korjata, että kyllä voi tulla. Värjäymiä saattoi tulla, jos hiukset oli vasta vähän aikaa sitten värjätty ja meni nukkumaan hiukset märkänä tai hikoili paljon. Ei paljoa, mutta tunnistettavasti kuitenkin.

Tämä ei yksin todista mitään, mutta kyllä hiuksista (punaisista) voi tulla väriä lakanaan.

No nyt selvität ajallisesti noin suunnilleen, miltä ajalta lakanat ovat ja onko tuttu horo värjännyt tukkansa ja näiden asioiden välisen yhteyden-->case closed.

Vierailija

4: oliko väri sama hiuksissa ja lakanoissa? Äkkiseltään itse epäilisin värin olevan erilainen, riippuen onko alustana hius vai lakana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

4: oliko väri sama hiuksissa ja lakanoissa? Äkkiseltään itse epäilisin värin olevan erilainen, riippuen onko alustana hius vai lakana.

Se väri, mikä hiuksista tulee ei ole enää samaa tavaraa kun se värjäysaine. Tai suoraan ainakaan. Vaan Siitä hiuksen pinnasta valuu väriä kosteana jonkun aikaa. Ja ainakin kirkkaanpunainen hiusväri oli lakanassa ihan kirkkaanpunaista. Se kun ei ole sitä väriainetta kaikkineen (koska väriaine on pesty pois). En osaa paremmin asiaa nyt selittää. Vaan, että sitä väriä tulee kyllä punaisista hiuksista.

Vierailija

Ap tässä, kävin kierittämässä suihkun lattiaritilän auki ja kyllä vaan siellä oli pitkää pinkkiä hiusta. Mä niin haluaisin uskoa, että tässä ei ole mikään pettämisjuttu kyseessä, koska mies ei ole yhtään sen tyylinen että painaisi jotain kaverinsa muijaa. Sitä naista en tunne, mutta stalkkasin facesta ja ei vaikuttanut profiilin perusteella miltään heruttelijalortolta. Varmaan tein hölmösti, mutta laitoin miehelle viestiä ja kysyin mikä homma tämä nyt oikein on, vielä ei ole tullut vastausta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, kävin kierittämässä suihkun lattiaritilän auki ja kyllä vaan siellä oli pitkää pinkkiä hiusta. Mä niin haluaisin uskoa, että tässä ei ole mikään pettämisjuttu kyseessä, koska mies ei ole yhtään sen tyylinen että painaisi jotain kaverinsa muijaa. Sitä naista en tunne, mutta stalkkasin facesta ja ei vaikuttanut profiilin perusteella miltään heruttelijalortolta. Varmaan tein hölmösti, mutta laitoin miehelle viestiä ja kysyin mikä homma tämä nyt oikein on, vielä ei ole tullut vastausta.

Jos et ole provo, niin sitten selvä homma. Hiuksia ei voi tuonne päätyä ellei ole käyty suihkussa ja miehen vastaamattomuus on omituista. Jos olisi syytön, varmasti lähettäisi alta aikayksikön viestiä, että mitä helvettiä oikein siellä mietit.

Vierailija

XD nro 8 ei varmasti ole ap. Kaverin vaimo muuttuu yhtäkkiä muijaksi? Koko juttu ihan selvä vitsi, mua harmittaa kun porukka täällä on niin helposti vietävissä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

XD nro 8 ei varmasti ole ap. Kaverin vaimo muuttuu yhtäkkiä muijaksi? Koko juttu ihan selvä vitsi, mua harmittaa kun porukka täällä on niin helposti vietävissä...

So? Mieluummin näitä lukee vaikka olisi provoja, kuin muuta "laadukkaampaa" kamaa muista ketjuista...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat