Kuinka moni AV-mamma oli tuossa kolmosen Arabianranta jutussa?
Tuli vaan heti mieleen kun näin tuon pätkän että kuinka monta " tuttua" täältä palstalta on :))
Kommentit (8)
Mä en ollut kun en asu Helsingissä....
kun on alueella muuttamassa, se selviää vasta pari vk ennen kuin hoidontarve alkaa, kun päivähoitopäätös on tehty.
Vierailija:
ja että mitä päätöksiä on tehty päiväkotien rakentamisesta. Ei kai pelkkiin kaavamerkintöihin voi noin luottaa! Eihän se sitä tarkoita, että siinä on päiväkoti, jos siihen voi rakentaa päiväkodin?
Jutussa oli kyse siitä kun kaavassa oli paikka 7/8 päiväkodille. Mutta todellisuudessa sielä ei ollut yhtään.
Sitä että päiväkodit ovat täynnä ei tosiaan voi tarkistaa mistään.
Jossa pienemmän ryhmäkoot ja yksilöllisempi hoito mahdollisuus.
Mutta tottakai toivotaan, että ne kaavoissakin olevat jossain vaiheessa realisoituu. Meidänkin viereisessä talossa on kaavan mukaan pk, ja nyt sitä (vanhaa teollisuusrakennusta) kovasti rempataan, joten ehkä jotain jossain vaiheessa tapahtuu.
ärsyttää mua aivan kybällä. hesariinkin kirjotti ja nyt oli taas telkkarissa. syksyllä se oli jossain mtv;n onnellisuusjutussa. en mainitse tässä nimeä, mutta se on se rovikselta kotoisin oleva punapää. menis takas sinne lappiin, jos ei täällä stadissa asiat ole hyvin hänelle...
Vierailija:
ärsyttää mua aivan kybällä. hesariinkin kirjotti ja nyt oli taas telkkarissa. syksyllä se oli jossain mtv;n onnellisuusjutussa. en mainitse tässä nimeä, mutta se on se rovikselta kotoisin oleva punapää. menis takas sinne lappiin, jos ei täällä stadissa asiat ole hyvin hänelle...
ja että mitä päätöksiä on tehty päiväkotien rakentamisesta. Ei kai pelkkiin kaavamerkintöihin voi noin luottaa! Eihän se sitä tarkoita, että siinä on päiväkoti, jos siihen voi rakentaa päiväkodin?