Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään ihmistä, joka olisi hyökännyt sanallisesti päiväkoti- ja

Vierailija
08.02.2006 |

koulun henkilkuntaa kohtaan? minä en

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskin sinä kaikkien tuttujesi hyökkäyksiä tiedät.

Vierailija
2/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useimmat räyhäävät sellaisista asioista, joihin päiväkodin henkilökunta, edes johtaja, ei voi vaikuttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palaute pitää pystyä ottamaan vastaan ja yrittää ymmärtää mistä toinen puhuu ja kunnioittaa aina vastapuolta. Alalla on paljon herkkänahkaisia ihmisiä töissä, pitäisi ymmärtää, että kun on kyseessä toisen ihmisen tärekimmät luontokappaleet niin joskus saattaa tunteet olla pinnassa. Sanon tämän asiakkaana ja työntekijänä. (itse olen aina saanut kehuja neuvottelutaidoistani työntekijänä, asikaana en.. ; )

Vierailija
4/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmän lapsen ryhmässä aikuisten välinen dynamiikka ei oikein pelannut.Se valitettavasti heijastui lapsiin ja tekemisiin.Pukemisesta olen suurimmat nootit antanut.Tai pikemminkin pukematta jättämisestä.Myös pieni tuli kotiin isot puremajäljet selässä, eikä kukaan puhunut mitään.Sellaiset jäljet eivät tule ilman lapsen silmitöntä itkua.

Kuulivat aamulla kunniansa.

Vierailija
5/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimittiin ja häntä yritimme auttaa.

Vierailija
6/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla vain vaikea hyväksyä, että omassa kullassa on mitään " vikaa" .

Yhdessä tapauksessa diagnoosi saatiin vasta monen vuoden jälkeen esikouluiässä. Eipä sitten päässyt normaalille luokalle, kun aikaisin aloitettu terapia olisi voinut auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi