Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan saanut kenkää?

Vierailija

Jos, niin muksi ja miltä tuntui?

Itse en ole saanut, mutta joudun ensi maanantaina antamaan yhdelle työntekijälle perustelluista syystä . Epämiellyttävää!

Kommentit (10)

Vierailija

Olen saanut. Tuli uusi pomo, parin kuukauden jälkeen tarkistin  jopa että onko jonkun isomman johtajan vävy tms kun ihmettelin että millä meriiteillä oli paikkansa ansainnut. Valitin sen epäpätevyydestä sen pomolle, hetken päästä sain kenkää. Läksiäisissä tiimi ihmetteli tilannetta, luulivat että olin itse ottanut loparit kun olin ainoa joka oikeasti tiesi miten systeemit toimii ja osasis hommat.

Vierailija

Määräaikainen työsopimus päättyi ja sain suhmuroinnin jälkeen kenkää. Olin ilmeisesti oppinut talon tavoille.

Toisessa työpaikassa en viihtynyt, koska olin töissä mulkkujen kanssa. Menin välillä kännissä töihin ja esitin selvää yms. Onneksi sain kenkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut. Tuli uusi pomo, parin kuukauden jälkeen tarkistin  jopa että onko jonkun isomman johtajan vävy tms kun ihmettelin että millä meriiteillä oli paikkansa ansainnut. Valitin sen epäpätevyydestä sen pomolle, hetken päästä sain kenkää.

Miten sen epäpätevyys ilmeni? Koulutus vai mikä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat