Oletko koskaan saanut kenkää?
Jos, niin muksi ja miltä tuntui?
Itse en ole saanut, mutta joudun ensi maanantaina antamaan yhdelle työntekijälle perustelluista syystä . Epämiellyttävää!
Kommentit (10)
Olen saanut. Tuli uusi pomo, parin kuukauden jälkeen tarkistin jopa että onko jonkun isomman johtajan vävy tms kun ihmettelin että millä meriiteillä oli paikkansa ansainnut. Valitin sen epäpätevyydestä sen pomolle, hetken päästä sain kenkää. Läksiäisissä tiimi ihmetteli tilannetta, luulivat että olin itse ottanut loparit kun olin ainoa joka oikeasti tiesi miten systeemit toimii ja osasis hommat.
Määräaikainen työsopimus päättyi ja sain suhmuroinnin jälkeen kenkää. Olin ilmeisesti oppinut talon tavoille.
Toisessa työpaikassa en viihtynyt, koska olin töissä mulkkujen kanssa. Menin välillä kännissä töihin ja esitin selvää yms. Onneksi sain kenkää.
Olen aavistanut kengän tulemisen, joten olen hyvissä ajoin hakeutunut toiseen työpaikkaan.
Kahdesti, kummallakin kerralla sai kenkää koko yksikön väki.
Olet aloittelija. Potkut annetaan aina perjantaina.
t. sadat potkut antanut.
En ikinä ole saanut kenkää! Työpaikkoja alle 10 mutta yli 5...
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ole saanut kenkää! Työpaikkoja alle 10 mutta yli 5...
Olet työn sankari!
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut. Tuli uusi pomo, parin kuukauden jälkeen tarkistin jopa että onko jonkun isomman johtajan vävy tms kun ihmettelin että millä meriiteillä oli paikkansa ansainnut. Valitin sen epäpätevyydestä sen pomolle, hetken päästä sain kenkää.
Miten sen epäpätevyys ilmeni? Koulutus vai mikä?
Olen antanut kenkää, en oo saanut
Tuntui aika pahalta. Syy oli tämä