Miksi etusivulla on näin vähän keskusteluja?

Vierailija

Etusivulla on vain muutama hassu otsikko, kun aiemmin niitä oli varmaan kaksi kertaa enemmän. Ja ihan tietokoneella palstailen. Miksi tätäkin asiaa piti mennä muokkaamaan, vaikka paljon tärkeämpiäkin asioita olisi muutoslistalla? Aikooko ylläpito tehdä enää mitään niistä lukuisista korjausehdotuksista, joita tuohon palautekeskusteluun on kirjoitettu?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etusivulla on vain muutama hassu otsikko, kun aiemmin niitä oli varmaan kaksi kertaa enemmän. Ja ihan tietokoneella palstailen. Miksi tätäkin asiaa piti mennä muokkaamaan, vaikka paljon tärkeämpiäkin asioita olisi muutoslistalla? Aikooko ylläpito tehdä enää mitään niistä lukuisista korjausehdotuksista, joita tuohon palautekeskusteluun on kirjoitettu?

Tämä. Miksi noin vähän kysymyksiä?

'
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

En ymmärrä, miksi kukaan valittaa tästä uudistuksesta, koska tätä on nyt helpompi käyttää kuin koskaan, etenkin nimimerkin kanssa, kun saa listattua seuratut keskustelut itselleen.

Vierailija

Samaa harmittelin juuri. Lisäksi oma koneeni (tabletin) näyttöruutu jäätyy noin 4-5 kertaa tunnissa palstauudistuksen jälkeen. Todella rasittava vika.

Vierailija

Mua ketuttaa se, että kun tuut tänne Googlella, ei klikkaamaasi keskustelua olekaan enää, vaan kaikki ennen uudistusta käydyt keskustelut on kadonneet! :/silti googlen haluu löytää ne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse palstailen puhelimella, ja mulla kyllä näkyy ainakin pari-kolmekymmentä keskustelua etusivulla :o

No onhan niitä 30, mutta vielä äsken niitä oli kai 50. Siksi tuntuu, että keskusteluja on enää tosi vähän tuossa etusivulla. Ja heti uudistuksen jälkeen keskusteluissakin oli 50 viestiä sivulla, mutta sekin muutettiin nopeasti tähän nykyiseen 30:een. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua ketuttaa se, että kun tuut tänne Googlella, ei klikkaamaasi keskustelua olekaan enää, vaan kaikki ennen uudistusta käydyt keskustelut on kadonneet! :/silti googlen haluu löytää ne?

Joo, nää sivunumerot meni ihan sekaisin uudistuksen jälkeen. Siksi moni ketju ei kai avaudu, vaikka ei ne kaikki ole kadonneet. Kannattaa kokeilla poistaa osoitteesta sivunumero, jos ne näkyy siinä. Sekin on tyhmää, että kaikki vanhat peukutukset katosivat. Tää nuolijärjestelmä on lisäksi tosi hidas reagoimaan. Ihan kökköä sekin. ap

Vierailija

Ilmeisesti jääräpäisimmät käyttäjät ei muuten usko, ettei tänne kannata enää tulla. Jos tämä määrä ei auta, vähennetään yhteen keskusteluotsikkoon per etusivu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat