Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pidän itseäni feministinä
Kommentit (5)
Ehdottomasti. Ja siitäkin, jos nainen sen tekemättä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletko kokki vai kotikokki eli kuulutko johonkin järjestöön vai oletko synnynäinen feministi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokki vai kotikokki eli kuulutko johonkin järjestöön vai oletko synnynäinen feministi?
En kuulu mihinkään järjestöön.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannutko jos mies ei avaa sulle ovea?
En loukkaannu, paitsi saatan vittuuntua jos mulla on molemmat kädet täynnä ja mies tämän näkee. Sama juttu naisten kanssa.
Alue: Aihe vapaa
Loukkaannutko jos mies ei avaa sulle ovea?