Apuva, voimat ja jaksaminen loppui yhtäkkiä!

Vierailija

Tässä on mennyt ihan leppoisasti noin yleisesti, mitä nyt välillä ärsyyntynyt mieheen kun nähdään 24/7, vääntänyt uhmaikäisten lasten (4&2) kanssa ja sinnitellyt unenvelan kanssa. Vauva (4kk) herättää öisin 2-5 kertaa, 2-vuotias kerran tai pari.
Olen jaksanut hyvin hoitaa pyykkejä ja laittaa ruokaa ja huolehtia lapsista ja leipoa jos joku tulee käymään, mies on ollut enrmmän siivouksesta vastuussa.
Nyt kuitenkin parin päivän aikana en jaksaisi mitään. Mies ja 2-vuotias olleey flunssassa, itsellä vsin kurkku kipeänä.
Nyt en kuitenkaan jaksa mutään, jo pelkkä aja ruuanlaitosta väsyttää. Eilen hain syötävää Mäkkäristä.
En jaksaisi katsoa kahta vanhempaa lasta, vastata kysymyksiin miksimitenmilloin, selvittää riitoja ja olla saatavilla.
En jaksa nyt pestä vaatteita. Olen aina maksanut laskut heti kun ne tulee, maanantaina tuli pari kappaletta enkä oke jaksanut kirjautua nettipankkiin.
Ei huvita, ei kiinnosta.
Voisin lähteä vauvan kanssa vaikka laivalle ja vain olla hytissä vuorokauden. Tai hotelliin pariksi päiväksi.
Vauva on hyvin leppoisa ja tyytyväinen tapaus.
Nytvtarttis ruokailua miettiä taas... ranskalaiset ja nakit tai broilerpyörykät varmaan kelpaa.
Motivaatiota pitää varmaan ruveta metsästämään kohta...

Kommentit (5)

Vierailija

Pyydä mummi tai joku hoitamaan lapsia vähän aikaa, että saisit vähän levättyä. Varaat vaikka hotellihuoneen ja nukut siellä univelkoja vähän pois. ♡

Vierailija

Relaa kaveri. Valmisruokaa tulille tai käytte hakemassa. Tai sitten kokkaat nyt ison padallisen evästä ja syötte sitä nyt muutaman päivän. Laskut kerkeää myöhemmin. Pyykkiä minä pesen useamman koneellisen kerralla koska en jaksa joka päivä olla konetta pyörittelemässä. Jos lapset ei osaa leikkiä keskenään niin sitten tekemään muuta. Jos ollaan vähän kipeenä niin tv:n katselu yms on ihan sallittua ja toivottavaa. Itse en jaksaisi tilanteessasi, mutta siksi mulla on lapset isolla ikäerolla.

Vierailija

Tuossa vaiheessa synnytyksen jälkeen jyllännyt hormoonipirteys loppuu. Nyt kuule hommat uuteen järjestykseen niin että sinäkin saat levätä.

Vierailija

Väsymys iski viikonloppuna kun isommat olivat mumman ja vaarin. Olin suunnitellut tekeväni kaikenlaista, esim. plokata pieneksi jääneet vaatteet (taas.....) pois kaapeista jne, mutta jämähdin sohvalle vauvan kanssa. Kun mies nyt sit viel tuli kipeäksi kämppä muuttui silmänräpäyksessä sikolätiksi. Havahduin kun vain nousin lapsen vaatteen yli enkä edes jaksanut nostaa sitä ylös lattialta.
Mies huolehtii öisin 2-vuotiaasta, vauva ei huoli tuttia eikä pulloa.
Jos chillailis pari pöivää näin ja lähtis viikonloppuna lasten kanssa päiväjsi pois ja mies siistisi paikat kun on paremmassa kunnossa taas...
Juuri nyt ei kiinnostaisi edes käydä neuvolassa huomenna vauvan kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat