Kutsuuko joku OIKEASI vielä nykyään kylään tuttujaan????

Vierailija

Kutsuuko joku oikeasti vielä ihmisiä kylään? Niin 70-lukua! O. M. G. Minä en IKINÄ pyydä ketään kylään, saati kaverini. Jos tavataan niin tavataan baarissa tai ulkona. Paljon helpompaa näin. Energia ei kerta kaikkiaan riitä siihen, että laittaisi jotain tarjottavaa ja siivoaisi vieraiden jäljet. Paljon helpompaa tavata julkisella paikalla, esim baarissa. Tuttavapiirissäni kukaan ei kutsu ketään kylään ikinä. Vieraat ovat kauhistus ja rasitus.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Höh. Me ainakin kutsutaan ystäväpiirissäni. On kivempi jutella kotioloissa rauhassa ja katsella vaikka valokuvia tai laittaa toisille kampauksia. Ja itse tekemällä saa terveellisempiä ja parempia herkkuja :)

Sitten on vielä se etu, että saa alkoholijuomat just sellaisena kuin haluaa, eikä tarvii jonotella. Ja musiikin voi päättää itse ja saa tanssia vaikka pelkät sukkahousut jalassa jos on kuuma :D 

Eikä ole typeriä miehiä ympärillä iskemässä. Toki käydään myös baareissa, mutta on kiva aloitella kotosalla, ja muulloinkin kahvitella kotona. N26

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höh. Me ainakin kutsutaan ystäväpiirissäni. On kivempi jutella kotioloissa rauhassa ja katsella vaikka valokuvia tai laittaa toisille kampauksia. Ja itse tekemällä saa terveellisempiä ja parempia herkkuja :)

Sitten on vielä se etu, että saa alkoholijuomat just sellaisena kuin haluaa, eikä tarvii jonotella. Ja musiikin voi päättää itse ja saa tanssia vaikka pelkät sukkahousut jalassa jos on kuuma :D 

Eikä ole typeriä miehiä ympärillä iskemässä. Toki käydään myös baareissa, mutta on kiva aloitella kotosalla, ja muulloinkin kahvitella kotona. N26

Itku sultakin pääsis, jos niitä ikäviä miehiä ei olisi olemassa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itku sultakin pääsis, jos niitä ikäviä miehiä ei olisi olemassa. 

No tuskin. Mulla on jo kihlattu, en tarvii muita miehiä mihinkään :) N26

Vierailija

No tottakai! Tehdään yhdessä ruokaa, istutaan pöydän ympärillä koko ilta, juodaan hyvää viiniä ja nauretaan.

Baariin? Ehei.

Vierailija

En kutsu. Meidän koti on liian vanhan ja naurettavan näköinen. On puolipanelia, on kulunutta parkettia, kellastuneet kaapinovetkin keittiössä. On mauttomia koriste-esineitä ja liian sotkuistakin aina.

En ole mikään sisustusihme, joten en halua ketään pyörittelemään silmiä meille.

Vierailija

Vaikea ottaa vakavasti ihmistä joka huutaa O M G

Ja vastaus kysymykseen, meillä pidetään aina välillä illanistujaisia. Ei se tarjoilu ole sen kummempaa kuin juustoja, rypäleitä, suolakeksejä ja punaviiniä. Helppo valmistaa. Siinä sitten kuunnellaan hyvää musiikkia ja parannellaan maailmaa. Rento ja kiva ilta!

Vierailija

Juu kyllä todellakin kutsutaan kavereita kylään, ja käydään vastavuoroisesti kylässä. Yleensä ilta alkaa ruualla (joskus alkupaloineen) ja sen kanssa usein halukkaille alkoholipitoisia ruokajuomia. Ruuan jälkeen jutustelua ja ehkä pelailua joko konsolilla tai ihan perinteisiä lautapelejä. Tai yhdessä valitun leffan katsomista, singstaria, mitä milloinkin. Yhteisen oleilun aikana voidaan nauttia alkoholijuomia, tai olla nauttimatta. Kun kaikilla on pahin ähky haihtunut, on jälkiruuan vuoro. Ilta venyy niin pitkälle kuin on venyäkseen, eikä kenelläkään ole kiire mihinkään.

Myös mökkeilyä harrastetaan kaveriporukalla. Parhaimmillaan on ollut reilut 20 henkeä koossa juhannuksen vietossa, kun kaikilla on ollut lapset mukana.

Varmaan hirveen 70-lukulaista, mutta johtuu luultavasti siitä että minä ja mies ollaan synnytty -70/ -80 -luvuilla ;)

Vierailija

Voi, rakastan kekkereitä. Mielestäni 70-80 -luvussa oli niin paljon hyvää yhteisöllisyyttä. Nykyisin kaikki mahtavat pyllistellä siellä instagrammissa ja salilla. Se ei kuitenkaan tuota eliniän kestäviä muistoja rakkaiden ystävien parissa. Onneksi oma lähipiirini on sen verran vanhanaikaista, että kyläily kuuluu tapoihin kuten kultaisella 80-luvulla. Aina ei ole pakko kestitä tai tarjoilla.

t. 80-luvulla syntynyt

Vierailija

Haha.. aloitus on kai vitsi. Ei tulisi mieleenkään lähteä ulos kavereita tapaamaan. Ne ajat ovat menneet jo kauan sitten. Nyt on kotikutsujen aika. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat