Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tulet jumppaan flunssassa?

Vierailija

Niin että miksi? Vieressä yksi nainen äsken koko ajan niiskutti ja kävi välillä hakemassa käsipyyhepaperia, häiritsevää. Ei, olen nynny, en uskaltanut sanoa mitään. Valitan vain keskustelupalstoilla. Ei ole itselle eikä muille hyväksi tulla, yhden jumpan väliin jäämisen takia ei kunto romahda eikä laihtuminen pysähdy, jos sen takia käy. 

Kommentit (2)

Vierailija

Se että on nuha, ei tarkoita että on flunssa. Mulla ainakin alkaa aina nenä vuotaa jos urheilen. Nuha voi olla myös allergiaa.

Että mä ainakin käyn jatkossakin jumpissa vuotavan nenäni kanssa.

Vierailija

Ko. tyyppi oli selvästi flunssassa. Olen nähnyt saman monta kertaa ennenkin samassa jumpassa ja ei silloin ole niiskutellut. Hän myös yski selvästi flunssayskää. Eikä nyt ole siitepölyaika.

Minä itsekin olen voimakkaasti koiralle allerginen, mutta se aivastelu on ihan erilaista. Saan reaktioita siitä, jos koiraihmisiä on samassa tilassa, mutta sen erottaa siitä, että en reagoi heti. Olen monesti sanonutkin, jos kovin alan oireilla, että ei ole flunssaa, vaan luultavasti täällä on tavallista enemmän koiranomistajia ja joka kertaa sieltä löytyy nyökkäyksiä. Olen sanonut, ettei minua toki haittaa, sillä jos pahaksi menee, siihen on lääkkeet. Samoin poikani on hyvin allerginen ja olen oppinut erottamaan nuhan ja allergisen nuhan toisistaan aika hyvin. 

Ap. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat