Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonne vs persoona

Vierailija
13.10.2015 |

Eikö narsismi olekaan luonnehäiriö? Onko personallisuushäiriö sitten eri asia kuin luonnehäiriö?

Pariin otteeseen olen törmännyt lauseisiin siitä että narsismiin liittyisi joissakin tapauksissa myös jotkin luonnehäiriöt. Siis lisäksi!???

Mitä ihmeitä ne sitten vielä voisivat olla?

Kertokaa jos jaksatte vääntää jotain tolkkua mun päähäni!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö narsismi olekaan luonnehäiriö? Onko personallisuushäiriö sitten eri asia kuin luonnehäiriö?

Pariin otteeseen olen törmännyt lauseisiin siitä että narsismiin liittyisi joissakin tapauksissa myös jotkin luonnehäiriöt. Siis lisäksi!???

Persoonallisuushäiriöinen taitaa ainakin olla vallitsevaan yhteiskuntajärjestelmään sopeutumaton?

Vierailija
2/2 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriöinen taitaa ainakin olla vallitsevaan yhteiskuntajärjestelmään sopeutumaton?

Eipä oikeastaan, esimerkiksi epävakaan tai huomionhakuisen persoonallisuuden omaavat voivat elää ihan normaalia elämää ja sopeutua hyvin yhteiskuntaan ainakin silloin, kun häiriö ei oireile voimakkaasti, ja kyllä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä