Luonne vs persoona

Vierailija

Eikö narsismi olekaan luonnehäiriö? Onko personallisuushäiriö sitten eri asia kuin luonnehäiriö?

Pariin otteeseen olen törmännyt lauseisiin siitä että narsismiin liittyisi joissakin tapauksissa myös jotkin luonnehäiriöt. Siis lisäksi!???

Mitä ihmeitä ne sitten vielä voisivat olla?

Kertokaa jos jaksatte vääntää jotain tolkkua mun päähäni!

Kommentit (2)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö narsismi olekaan luonnehäiriö? Onko personallisuushäiriö sitten eri asia kuin luonnehäiriö?

Pariin otteeseen olen törmännyt lauseisiin siitä että narsismiin liittyisi joissakin tapauksissa myös jotkin luonnehäiriöt. Siis lisäksi!???

Persoonallisuushäiriöinen taitaa ainakin olla vallitsevaan yhteiskuntajärjestelmään sopeutumaton?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriöinen taitaa ainakin olla vallitsevaan yhteiskuntajärjestelmään sopeutumaton?

Eipä oikeastaan, esimerkiksi epävakaan tai huomionhakuisen persoonallisuuden omaavat voivat elää ihan normaalia elämää ja sopeutua hyvin yhteiskuntaan ainakin silloin, kun häiriö ei oireile voimakkaasti, ja kyllä muutenkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat