GSM kortilla toimiva perinteinen lankapuhelin lapsiperheeseen?

Vierailija

Kokemuksia? Kotipuhelin kotiin?

Puhelinta olis helppo käyttää kaikenikäisten lasten. 

Plussaa ois nyt ainaki se, että puhelin olis aina päällä (kun sitä ei latailla) ja se olisi aina löydettävissä samassa paikassa pöydän päällä. Puhelimeen otettais salainen liittymä ja numero olis vain niillä, joilla tarvii (ettei tarvi pelätä yöllisiä häirikkösoittoja tai puhelinmyyjäsoittoja) ja jotta puhelinta vois pitää äänellisellä 24/7.

Tuon lisäksi jokaisella perheenjäsenellä olisi silti oma kännykkänsä.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/42524/drghf/Huawei-F615-21-GSM-p...

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Ja liittymä tietenkin sellainen, johon sisältyy rajattomasti puheluita kuukausihintaan. Ja maksaa varmaan kympin verran vain kuussa silloin. Ku siinä ei ole nettiyhteyttä eikä sellaisesta tartte maksaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos minun jollain tutulla olisi pöytä-GSM ja känny, en keksi yhtään syytä miksi soittaisin pöytäpuhelimeen.

Idea onkin, että pöytäpuhelin olisi lähinnä ydinperheen käyttöön

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun jollain tutulla olisi pöytä-GSM ja känny, en keksi yhtään syytä miksi soittaisin pöytäpuhelimeen.

Miksi? Ylimääräinen kuukausimaksu jotta voit soittaa toisella puhelimella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Se olisi aina päällä, aina löydettävissä ja myös perheen pienimmät osaisivat sillä soittaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Se olisi aina päällä, aina löydettävissä ja myös perheen pienimmät osaisivat sillä soittaa

Miksi ei joku 20€ kännykkä joka aina laturista?

Jos niillä lapsilla on omat kännyt niin en ymmärrä minkä ongelman tämä ratkaisisi.

Vierailija

En oikein hahmota puhelimen tarkoitusta, jos kaikilla kerran on myös oma kännykkä. Sitten tuossa olisi ehkä järkeä, jos perheessä olisi kännykättömiä yksin kotona aikaa viettäviä lapsia. Enemmän miellän nuo lankapuhelinta kaipaavien vanhusten puhelimiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En oikein hahmota puhelimen tarkoitusta, jos kaikilla kerran on myös oma kännykkä. Sitten tuossa olisi ehkä järkeä, jos perheessä olisi kännykättömiä yksin kotona aikaa viettäviä lapsia. Enemmän miellän nuo lankapuhelinta kaipaavien vanhusten puhelimiksi.

Kotona on myös pienempiä lapsia, joilla ei ole omaa kännykkää vielä

Vierailija

Ja kun kännykät laitettu äänettömälle nukkumaanmenoajan jälkeen, lankapuhelimesta saisi kiinni hätätilanteessa tai tärkeässä tilanteessa ydinperhe plus isovanhemmat ja tietyt henkilöt, joille nro annettu.

Vierailija

Minulla on iso talo, jossa on piharakennus ja puhelimia täällä oli 9 kpl, ennenkö menivät mykäksi, kun puhelinyhtiö toi väkisin tänne valokuidun ja vetivät kuparit pois. Itse ostin tuon GSM-sovittimen juuri siksi, että kaikki puhelimet toimivat entiseen tapaan, ja niitä on tottunut käyttämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja liittymä tietenkin sellainen, johon sisältyy rajattomasti puheluita kuukausihintaan. Ja maksaa varmaan kympin verran vain kuussa silloin. Ku siinä ei ole nettiyhteyttä eikä sellaisesta tartte maksaa.

Onnea vaan sellaisen löytymiseen. Nykyään kun on lähes kaikissa liitymissä netti mukana, VARSINKIN niissä joissa on rajaton puhemäärä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat