Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylivinkit äitiysvapaalta töihin palaavalle

Vierailija
13.10.2015 |

Miten nykyään tehdään hillitty silmämeikki? Haluaisin ripsivärin lisäksi rajata silmiä, mutta miten se nykyään tehdään on minulle mysteeri. Monella näkyy kauniisti häivytettyä rajaa, ei mitään tiukkaa viivaa. Muita meikki/tuotevinkkejä?

Entä hiukset? Minulla on pitkä polkka, long bob. Miten sitä olisi helppo laittaa työaamuina? Ei siis mitään monimutkaista, mutta joudun pestä sen kuitenkin joka aamu. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö long bob ole aika simppeli laittaa? Föönaat kuivaksi ja muotoilet samalla. Jos haluat sileyttä, voit käyttää lopuksi suoristusrautaa, jos taas tekstuuria, voit käyttää vaikka suolasuihketta tai sitten hiuspuuteria tai kuivasampoota. Viimeistelyyn lakkaa. Käytä myös kunnon lämpösuojaa.

Jos meikkauksen perusasiatkin ovat hukassa, kannattaa tutustua meikkiblogien maailmaan. Esim. tässä on aloittelijalle hyviä neuvoja: http://karkkipaiva.indiedays.com/tag/make-up-for-dummies/

Googlettemalla löytyy lisää ihan kuva kuvalta -vinkkejä. Silmämeikissä vanupuikot ovat hyvä kaveri.

Vielä, olisiko sinulla suositella jotain hiuspuuteria? Yritin joskus etsiä kaupasta, mutta löysin vain kuivashampoita. 

ap

En ole itse käyttänyt hiuspuuteria, mutta googlaamalla "hyvä hiuspuuteri" tuli aika kivasti tuloksia. Varmaan parhaiten hiuspuutereita löytää isommista tavarataloista (tyyliin Sokos ja Stockmann), kosmetiikkaliikkeistä tai kampaamoista.

Kannattaa tosiaan selailla noita meikkiblogeja, niitä on suomeksikin nykyään aika paljon. Ainakin Erika Naakka ja Saara Sarvas ovat tunnettuja tuon Karkkipäivän lisäksi, mutta onhan niitä muitakin. YouTubessa on myös ihan meikkivideoita, joista näkee kunnolla kaikki meikkausvaiheet. Englanniksi valikoimaa on tietysti vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän